Η καθημερινότητα των πολιτών έχει αλλάξει άρδην εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, μία από τις αλλαγές είναι ότι έχει παρατηρηθεί μεγάλη άνοδο στις αγορές καθαριστικών.

Προϊόντα, δηλαδή, τα οποία αφορούν την καθαριότητα και την υγιεινή.

Όπως προκύπτει από τα διεθνή στοιχεία, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές εμφανίζονται πρόθυμοι να αγοράσουν επώνυμα καθαριστικά ή επώνυμα χαρτιά τουαλέτας.

Ενδεικτικές είναι οι πωλήσεις της P&G κατά το γ’ τρίμηνο του 2020 (Ιούλιος – Σεπτέμβριος), οι οποίες εκτινάχθηκαν στα 19,3 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσό αυξημένο σχεδόν κατά 10% σε σχέση με πέρυσι.

Οι καταναλωτές είναι πλέον περισσότερο χρόνο στο σπίτι. Έτσι, μαγειρεύουν περισσότερο, πλένουν περισσότερο, καθαρίζουν περισσότερο, χρησιμοποιούν περισσότερο χαρτί τουαλέτας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Παράλληλα, η υγειονομική κρίση έχει καταστήσει τα νοικοκυριά σαφώς πιο ευαίσθητα σε ζητήματα υγιεινής, κάτι το οποίο εντείνει τη ζήτηση για καθαριστικά και άλλα παρεμφερή αγαθά.