Πρόστιμο-«μαμούθ», ύψους 250.000 ευρώ, επιβλήθηκε στο ηλεκτρονικό κατάστημα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας mobilepoint.gr.

Η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων ανακοίνωσε ότι, κατόπιν διερεύνησης πλήθους καταγγελιών, επέβαλε στο εν λόγω ηλεκτρονικό κατάστημα πρόστιμο για παραβάσεις της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή.

Ειδικότερα, οι παραβάσεις αφορούσαν σε:
-Μη παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων παρά την καταβολή του τιμήματος.
-Μη επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές μετά την ακύρωση της σύμβασης.
-Παροχή εσφαλμένης πληροφόρησης σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων.
-Παραπλάνηση των καταναλωτών ως προς τις δεσμεύσεις της επιχείρησης για επιστροφή των χρημάτων.
-Παραπλάνηση των καταναλωτών σε σχέση με το δικαίωμα υπαναχώρησης στις συμβάσεις από απόσταση.

Στο πλαίσιο ελέγχου παρόμοιων καταγγελιών καταναλωτών, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή έχει επιβάλει πρόστιμα συνολικού ύψους 1.210.000 ευρώ σε εννέα ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας, τα οποία -εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού- προέτρεπαν στην αγορά προϊόντων σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές και δεν εκτέλεσαν τις παραγγελίες, αν και εισέπραξαν το τίμημα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Από το υπουργείο σημειώνεται, επίσης, ότι οι καταναλωτές που εντοπίζουν παρόμοια φαινόμενα παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικές επιχειρήσεις θα πρέπει να υποβάλουν καταγγελία στη γραμμή καταναλωτή 1520, καθώς και στην ηλεκτρονική διεύθυνση 1520@efpolis.gr, προκειμένου να τύχουν άμεσης διερεύνησης.