Σύγχρονα θρίλερ όπως το «Κάλεσμα» και το «Παγιδευμένη Ψυχή» έχουν ανάγει το είδος σε επιστήμη, και η ταινία «The Nun» («Η Καλόγρια», από τις 6 Σεπτεμβρίου στους ελληνικούς κινηματογράφους) δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση – άλλωστε προέρχεται από το κινηματογραφικό σύμπαν του «Καλέσματος».
Μια διαφήμιση για την ταινία που εμφανίστηκε χθες στο YouTube, πόνταρε στο jump scare χρησιμοποιώντας ένα κόλπο που σίγουρα θα θυμούνται οι πιο παλιοί χρήστες του Ίντερνετ. Αυτό που σου έστελναν μια εικόνα ζητώντας σου να βρεις κάτι κρυμμένο σε αυτή, ή να κοιτάξεις ένα σημείο της για να δεις μια οφθαλμαπάτη κλπ, και ξαφνικά πεταγόταν μια τρομαχτική εικόνα συνοδευόμενη από τον αντίστοιχο ήχο.
Στην περίπτωση της «Καλόγριας», εκεί που πήγαινες να δεις κάποιο βίντεο στο YouTube, η οθόνη μαύριζε και εμφανιζόταν το εικονίδιο του ηχείου, με την μπάρα της έντασης να μειώνεται από μόνη της. «Τι στο καλό» σκεφτόσουν, κι εκεί που πήγαινες να ανεβάσεις τον ήχο, ΜΠΑΜ! έσκαγε μύτη η τρομαχτική καλόγρια-φάντασμα ουρλιάζοντας!
Τα παράπονα από χρήστες του YouTube ήταν τόσα πολλά που η πλατφόρμα αναγκάστηκε να κατεβάσει τη διαφήμιση. Βέβαια κάποιοι πρόλαβαν και την αντέγραψαν, με αποτέλεσμα να κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στο YouTube, αλλά όχι πια ως διαφήμιση. Δείτε την παρακάτω (τώρα που ξέρετε τι πρόκειται να συμβεί…).
Βίντεο:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=DR-K9zOd-Bc
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.