ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πολύ μπροστά η αλβανική μαφία στην Ελλάδα: «Ξεπλένει» χρήμα σε... πλυντήρια αυτοκινήτων!
prodeals

4 κόλπα με τα οποία οι αλυσίδες fast food μας κάνουν να παραγγέλνουμε περισσότερα

4 κόλπα με τα οποία οι αλυσίδες fast food μας κάνουν να παραγγέλνουμε περισσότερα

Είτε θες να το πιστέψεις είτε όχι, κάθε μαγαζί έχει κατασκευασθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να βάλεις όσο πιο βαθιά γίνεται το χέρι στην τσέπη: Δεν μάς πιστεύεις; Ρίξε μια ματιά σε όσα αποκάλυψε η ιστοσελίδα BehavioralEconomics.com σχετικά με πασίγνωστη αλυσίδα fast food και με το πώς μάς κάνει να τρώμε περισσότερο…

1. Στρατηγικά διακοσμημένα μενού

Προκειμένου να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των πελατών τους και να αγοράσουν τις καινούριες επιλογές του μενού, που λογικά είναι και πιο ακριβές, ασχολούνται περισσότερο με την παρουσίασή τους στα μενού. Οι διαφημίσεις τους έχουν πιο έντονα χρώματα, καλύτερες φωτογραφίες και πιο εντυπωσιακά γραφικά. Πολύ συχνά μάλιστα στις οθόνες στα καταστήματα έχουν και κινούμενες εικόνες δίπλα στο εκάστοτε νέο μπέργκερ, προκειμένου να αποσπάσουν την προσοχή των ανυποψίαστων πελατών.

2. Η πρώτη οθόνη που θα δεις είναι η πιο σημαντική

Την επόμενη φορά που θα είσαι έτοιμος να παραγγείλεις, ρίξε μια ματιά στην πρώτη οθόνη πάνω από το ταμείο ή ακόμα καλύτερα σε εκείνη που θα δεις με το που περάσεις την πόρτα. Το πιο πιθανό είναι να απεικονίζεται σε αυτήν ένα λαχταριστό μπέργκερ, το οποίο αν και συνήθως δεν αναγράφεται η τιμή πάνω, είναι ένα από τα πιο ακριβά φαγητά του καταστήματος. Ο λόγος που έχουν επιλέξει αυτό ως το πρώτο πράγμα που θα δεις είναι ότι σύμφωνα με έρευνες το πρώτο φαγητό που βλέπουμε όταν προσπαθούμε να πάρουμε μια απόφαση, είναι συνήθως εκείνο το οποίο τελικά επιλέγουμε.

3. Για να έχει σαλάτα, θα είναι και υγιεινό, σωστά;

Οι αλυσίδες ταχυφαγείων ξέρουν πολύ καλά ότι αισθάνεσαι τύψεις που τρως εκεί. Για να σε κάνουν να νιώσεις καλύτερα (!) και να ξοδέψεις περισσότερα χρήματα, βάζουν φωτογραφίες από σαλάτες και νερό πλάι σε τηγανητές πατάτες και μπέργκερ για να έχεις την ψευδαίσθηση ότι τελικά αυτό που τρως δεν είναι και τόσο ανθυγιεινό τελικά. Παραδόξως και μόνο η ψευδαίσθηση είναι αρκετή. Απλά και μόνο η σκέψη ότι κάτι είναι πιο υγιεινό αυξάνει την κατανάλωση ανθυγιεινών προϊόντων. Θυμήσου μόνο την τελευταία φορά που έφαγες χωρίς δισταγμό όλο το πακέτο με τα μπισκότα απλά και μόνο επειδή η συσκευασία έγραφε ότι περιέχουν φυτικές ίνες. Ξέχασες και θερμίδες και ζάχαρη και τα πάντα! Απίστευτο!

4. Λιγότερη επαφή πρόσωπο με πρόσωπο

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πολλά καταστήματα έχουν μηχανήματα self service, με τα οποία μπορείς να παραγγείλεις χωρίς να μιλήσεις σε άνθρωπο! Αυτό δίνει τον απόλυτο έλεγχο στον πελάτη, ο οποίος δεν πιέζεται από μια ουρά πίσω του να πάρει γρήγορες αποφάσεις. Έτσι καθώς δεν βιάζεται και δεν σκέφτεται ότι ο πίσω του μπορεί να τον στραβοκοιτάξει εάν παραγγείλει 2 milkshakes, παίρνει ό, τι τραβά η ψυχή του χωρίς ενδοιασμούς. Με την ίδια λογική, τείνουμε να τρώμε πολύ περισσότερο όταν παραγγέλνουμε delivery, απ’ ό,τι όταν είμαστε στο κατάστημα.

TAGS:
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.