Η Sikorsky που έχει αναλάβει την ανάπτυξη της νέας έκδοσης του βαρέως, τρικινητήριου μεταφορικού ελικοπτέρου CH-53, του CH-53K, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι επέλεξε τον κινητήρα GE38-1B της General Electric για τον εξοπλισμό του.

Η νέα έκδοση του ελικοπτέρου που θα αντικαταστήσει τα CH-53E, βρίσκεται ήδη στην φάση SDD (System Development & Demonstration) μετά από σχετικό συμβόλαιο ύψους τριών δισεκατομμυρίων δολαρίων, που υπογράφηκε τον περασμένο Απρίλιο με το υπουργείο άμυνας των ΗΠΑ. Σε σύγκριση με τον Τ64 (που επίσης αποτελεί σχεδίαση της General Electric), ο GE38-1B αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ (η μέγιστη φτάνει τους 7.500 ίππους στο επίπεδο της θάλασσας), παρουσιάζει σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και ασύγκριτα χαμηλότερο κόστος λειτουργίας και συντήρησης.  Σημειώνεται ότι τα πρώτα CH-53K αναμένεται να ενταχθούν σε υπηρεσία το 2015. Ο GE38-1B σχεδιαστικά βασίζεται στον GE27, ο οποίος ήταν κινητήρας επίδειξης τεχνολογίας για την Αμερικανική αεροπορία (USAF) και τον T407 ο οποίος βρίσκεται σε υπηρεσία στο Αμερικανικό Ναυτικό. Τέλος, ενδεικτικό της τεχνολογίας που ενσωματώνει ο νέος κινητήρας, είναι το γεγονός ότι σε σύγκριση με τον Τ64, απαρτίζεται από λιγότερα τμήματα κατά 60%.