Με ανακοίνωσή της, της 2ας Μαρτίου, η Boeing γνωστοποίησε ότι δεδομένης της έλλειψης νέων παραγγελιών από την Αμερικανική Αεροπορία, αλλά και εξαγωγικούς χρήστες ή υποψήφιους χρήστες, έχει ήδη αρχίζει να προετοιμάζει τη διακοπή της παραγωγής.

Συγκεκριμένα διέκοψε τις παραγγελίες υλικών μακράς αποθήκευσης σχεδιάζοντας τον τερματισμό της παραγωγικής διαδικασίας του αεροσκάφους, με βάση τον αριθμό των μονάδων που απομένουν να κατασκευαστούν, περί τα μέσα του 2009. Οι παραγγελίες υλικών είναι δυνατόν να αρχίσουν ξανά και να υλοποιηθούν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, εάν στο άμεσο μέλλον υπάρξουν παραγγελίες. Κάτι τέτοιο όμως φαίνεται προς το παρόν μάλλον απίθανο, από την στιγμή που ο αμυντικός προϋπολογισμός των ΗΠΑ για το 2008, δεν περιλαμβάνει κονδύλια για την προμήθεια πρόσθετων βαρέων μεταφορικών αεροσκαφών τύπου C-17A Globemaster III. Με βάση τον σχεδιασμό της εταιρείας, σταδιακά μέσα στο 2008 θα αρχίσει να μειώνεται ο αριθμός του προσωπικού που εργάζεται στη γραμμή παραγωγής του C-17, με αποτέλεσμα να είναι σημαντικά μικρός με το κλείσιμο της γραμμής παραγωγής. Σημειώνεται ότι μόνο από την πλευρά της Boeing, 7.000 εργαζόμενοι εμπλέκονται στο πρόγραμμα παραγωγής του C-17, ενώ άλλοι 25.000 έχουν εμπλοκή μέσω των 700 περίπου εταιρειών που είναι προμηθευτές τμημάτων και συστημάτων για το αεροσκάφος αυτό.