Η πρόθεση της Αμερικανικής αεροπορίας για την αντικατάσταση του αεροσκάφους εναέριου ανεφοδιασμού KC-135 που εκδηλώθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο, οδήγησε τη Boeing να προτείνει το KC-777 σαν συνυποψήφιο του KC-767.

Τόσο η Boeing όσο και η ανταγωνίστρια της EADS, η οποία συνεργάζεται με τη Northrop Grumman δεσμεύονται να απαντήσουν στην αίτηση για προσφορές (RFP: Request for Proposal) της Αμερικανικής αεροπορίας (USAF: United States Air Force) μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου. Οι τελικές προσφορές τους αναμένονται κατά τα μέσα Δεκεμβρίου και η επιλογή τις αρχές του επόμενου χρόνου. Το πρόγραμμα για την προμήθεια του KC-X, συνολικής αξίας 20-25 δις δολαρίων ΗΠΑ, αναμένεται να αντικαταστήσει τα πεπαλαιωμένα πλέον αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού KC-135 με ρυθμό 15-20 αεροσκαφών τον χρόνο στο πλαίσιο ετήσιου συμβολαίου ύψους περίπου 2,45 δις δολαρίων ΗΠΑ. Σύμφωνα με τον ισχύοντα προγραμματισμό το αεροσκάφος KC-X θα πραγματοποιήσει πτητικές δοκιμές το 2009 και θα εισέλθει στη φάση αρχικής παραγωγής το 2011-2012. Με την κίνηση της αυτή η Boeing εκδήλωσε την πρόθεση της να αντικαταστήσει σε βάθος χρόνου όχι μόνο τα KC-135 Stratotanker αλλά και τα KC-10 Extender. Το KC-777 βασίζεται στην έκδοση μεταφοράς φορτίου 777 Freighter το οποίο παρουσιάστηκε τον Μάιο του 2005 και οι πρώτες παραδόσεις του αναμένονται στα τέλη του 2008. Η ολοκληρωμένη, όσον αφορά την ανάπτυξη της έκδοση εναέριου ανεφοδιασμού KC-777, θα παρουσιαστεί το 2007, ενώ οι παραδόσεις της δεν προβλέπονται πριν το 2010.