To Αμερικανικό ναυτικό παρέλαβε στις 11 Ιανουαρίου και το τελευταίο αεροσκάφος Τ-45 Goshawk, που εγκαταστάθηκε σύστημα υποβοήθησης σταθεροποίησης του ριναίου τροχού σε μεγάλες ταχύτητες τροχοδρόμησης (SASS-Stability Augmenting Steering System).

H εγκατάσταση του συστήματος αυτού από την L3 Communications Vertex Aerospace, έγινε μετά από μία σειρά ατυχημάτων και συμβάντων με εκπαιδευτικά αεροσκάφη του τύπου και εκπαιδευόμενους κυρίως χειριστές, στις δύο κύριες βάσεις από τις οποίες επιχειρούν τα αεροσκάφη αυτά, στο Meridian του Μισσισσιπή και το Kingsville του Τέξας. Το σύστημα που απαιτεί πολύ μικρής έκτασης τροποποιήσεις και χρονικό διάστημα 10 μόλις ημερών για την εγκατάστασή του σε κάθε αεροσκάφος, από την μία πλευρά αυξάνει την απόκριση του ριναίου τροχού στις εντολές του χειριστή όταν το αεροσκάφος τροχοδρομεί με μεγάλη ταχύτητα και από την άλλη υποβοηθά τη σταθεροποίησή του προκειμένου να αποτρέπονται μεγάλες εκτροπές του αεροσκάφους από την κεντρική γραμμή του διαδρόμου. Ενδεικτικό της αυξημένης ασφάλειας που παρέχει το νέο σύστημα είναι το γεγονός ότι ακόμη και αν κάποιο από τα λάστιχα των κύριων τροχών του συστήματος προσγείωσης καταστραφεί κατά τη διάρκεια της απογείωσης, το αεροσκάφος θα παραμείνει εντός διαδρόμου και δεν θα βγει έξω από αυτόν. Το Αμερικανικό ναυτικό μελετά επίσης την εγκατάσταση στο T-45 Goshawk συστήματος παραγωγής απεικονίσεων και ενδείξεων ραντάρ για την καλύτερη εκπαίδευση των μαθητευόμενων χειριστών σε τακτικές εναέριας μάχης στο άμεσο μέλλον.