H αγορά του νέου υπό ανάπτυξη ελαφρού μαχητικού FC-1 από την Αεροπορία του Πακιστάν οδεύει με βάσει όλες τις ενδείξεις προς ακύρωση, λόγω της άρνησης της Ρωσίας να αποδεσμεύσει για εξαγωγή τον κινητήρα του.

Το FC-1 αναπτύχθηκε μέσα από ένα πρόγραμμα συνεργασίας του Πακιστάν με την Κίνα, αλλά η εξέλιξή του είχε ξεκινήσει αρκετά νωρίτερα στην Κίνα ως Super 7, για την αναβάθμιση των κινεζικών J-7 (αντίγραφο του MiG-21). Το πρόγραμμα αναβάθμισης θα υλοποιούνταν με την συνδρομή της Grumman (τότε), αλλά τελικά ακυρώθηκε με την κινεζική βιομηχανία να οδηγείται στην περαιτέρω εξέλιξη του ως ανεξάρτητου σχεδίου που απέδωσε τελικά το JF-17/FC-1. Το Πακιστάν μετά το εμπάργκο που του επέβαλαν παλαιότερα οι ΗΠΑ, λόγω του πυρηνικού προγράμματος που είχε σε εξέλιξη, αναζητούσε ένα αεροσκάφος για την αντικατάσταση των F-7P (MiG-21) και Mirage 3/5 που διέθετε. Έτσι προχώρησε σε συμφωνία με την Κίνα για την συμμετοχή του στην ανάπτυξη του FC-1. Το τελευταίο τοποθετείται στην κατηγορία μαχητικών όπως το ινδικό LCA Tejas, το Ταιβανέζικο F-CK-1 Ching Kuo και το Νοτιοκορεάτικο T/A-50 Golden Eagle. H πακιστανική κυβέρνηση ήλπιζε σε μια υπογραφή συμβολαίου για την αγορά 150 FC-1, αξίας 20 εκατ. δολαρίων ανά μονάδα, ενώ η Κίνα ήδη είχε παραγγείλει 100 κινητήρες RD-93 (παράγωγο του RD-33). Η άρνηση όμως της ρωσικής κυβέρνησης για άδεια εξαγωγής τους, έφερε το όλο πρόγραμμα σε αδιέξοδο. Η κίνηση αυτή πάντως της ρωσικής κυβέρνησης δε θα πρέπει να θεωρείται άσχετη με τις προσπάθειες πώλησης του MiG-35 στην Ινδία, αλλά και της ινδικής ανάμιξης στην ανάπτυξη του νέου ρωσικού μαχητικού πέμπτης γενιάς.