
Δραματικές καταστάσεις όμοιες με αυτές που είχαν συμβεί προ δεκαπενταετίας με την «λευκή απεργία» των πιλότων της ΠΑ, λόγω κοψίματος του πτητικού επιδόματος, επί υπουργίας Ε.Βενιζέλου και αρχηγίας Β.Κλόκοζα, εξελίσσονται στην Πολεμική Αεροπορία.
Οι τεχνικοί των μαχητικών αεροσκαφών και των εν γένει πτητικών μέσων του Κλάδου, «κατέβασαν τα κατσαβίδια» και προχώρησαν σε κυλιόμενες «λευκές απεργίες» ακινητοποιώντας ολόκληρες Πτέρυγες Μάχης, διαμαρτυρόμενοι για το ν/σ του ΥΠΕΘΑ που τους «απαγορεύει» να μετεξελιχθούν σε αξιωματικούς κατά την διάρκεια της σταδιοδρομίας τους!
Πριν τρεις ημέρες τίποτα δεν πέταξε από την 112 Π.Μ. και σήμερα καθηλώθηκαν τα F-4E Peace Icarus της 117 Π.Μ. στην Ανδραβίδα, η οποία μάλιστα πρόκειται να φιλοξενήσει και τα F-35A!
Oι τεχνικοί, όλοι υπαξιωματικοί της ΠΑ, διαμαρτύρονται με αυτόν τον τρόπο για την διάρρηξη της σύμβασης που έχει υπογράψει το ελληνικό δημόσιο με αυτούς κατά την διάρκεια της ένταξής τους στις Ένοπλες Δυνάμεις και προβλέπει βαθμολογική εξέλιξη μέχρι τον βαθμό του αξιωματικού πριν αποστρατευθούν.
Το νομοσχέδιο αφορά όλα τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων που αποφοιτούν από την ΣΜΥ.
Πριν τρεις ημέρες κάπου 100 υπαξιωματικοί απουσίασαν από τις θέσεις τους στην 112 ΠΜ (μεταφορές) και σήμερα άλλοι τόσοι από την 117 ΠΜ.
Ο Αρχηγός του ΑΤΑ έσπευσε στην Ανδραβίδα, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
Το πιο σημαντικό και ανησυχητικό είναι ότι οι αδικηθέντες υπαξιωματικοί έχουν συμφωνήσει σε κυλιόμενες «λευκές απεργίες» ανά τρεις ημέρες, κάτι που σημαίνει ότι μία Πτέρυγα Μάχης, κάθε φορά, θα τίθεται «εκτός μάχης»!
Αυτό θα συμβαίνει και μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου!
Να σημειώσουμε ότι οι τεχνικοί της Πολεμικής Αεροπορίας, είναι τόσο πολύτιμοι, όσο και οι πιλότοι.
Και όπως και οι δεύτεροι δεν έχουν εργασιακό πρόβλημα, αφού μπορούν να ενταχθούν σε διάφορες εταιρείες πολιτικών αερογραμμών, έτσι οι τεχνικοί της Αεροπορίας είναι δυσεύρετοι παγκοσμίως με τις αγορές εργασίας να είναι ανοικτές για αυτούς όχι μόνο στις πολιτικές αερογραμμές, αλλά και στις πολεμικές αεροπορίες χωρών της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής κλπ.!
Και το μόνο που ζητούσαν, παρά τους πετσοκομμένους μισθούς τους είναι η τιμή να γίνουν κάποτε αξιωματικοί, όπως προβλέπει μέχρι τώρα η συμβατική υποχρέωση του κράτους απέναντί τους.
Τι θα μπορούσε να συμβεί για να αποφευχθούν όλα αυτά; Να υπήρχε ένα μεταβατικό διάστημα τεσσάρων ετών στην ρύθμιση (διότι και οι εφετινοί εισαχθέντες στην ΣΤΥΑ, ΣΜΥ, κλπ μπήκαν στην σχολή με την προϋπόθεση ότι θα γίνουν κάποτε αξιωματικοί) και έτσι οι νέοι υποψήφιοι της ΣΜΥ της χρονιάς 2026-2027 να γνωρίζουν εκ των προτέρων ότι θα μείνουν υπαξιωματικοί μέχρι το τέλος της καριέρας τους. Και αυτό αφορά όλους τους Κλάδους των ΕΔ
Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Ν.Δένδιας θα πρέπει να επέμβει ο ίδιος πριν η κατάσταση αποκτήσει διαλυτικά χαρακτηριστικά για τους Κλάδους, δεδομένου ότι οι μόνιμοι υπαξιωματικοί είναι η «ραχοκοκκαλιά» όλων ενόπλων δυνάμεων παγκοσμίως…
Το 2010, παρά το γεγονός ότι είχε δοθεί υπόσχεση στους δανειστές ότι θα κοπεί το πτητικό επίδομα στους πιλότους, σε μία μέρα η «λευκή απεργία» των πιλότων απέτρεψε τον εκφυλισμό του Κλάδου…
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.