ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Για να στείλεις «και άλλα πολεμικά» σε μια κρίση όπως της Κάσου πρέπει να τα έχεις κιόλας, έτσι;

Κι άλλο περιστατικό με Boeing 737 Max 8 στον αέρα

Δεν υπήρχαν τραυματισμοί

Κι άλλο περιστατικό με Boeing 737 Max 8 στον αέρα

Οι εποπτικές αρχές των ΗΠΑ διεξάγουν έρευνα έπειτα από περιστατικό κατά το οποίο ένα Boeing 737 Max 8 της Southwest Airlines ταλαντώθηκε έντονα ενώ πετούσε.

Πρόκειται για μία από τις δύο νέες έρευνες που αφορούν αεροσκάφη Boeing την οποία επιβεβαίωσε πρόσφατα η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA).

Το περιστατικό συνέβη στις 25 Μαΐου σε πτήση από το Φίνιξ της Αριζόνας ως το Όκλανντ της Καλιφόρνιας.

Η ταλάντωση, που λέγεται «Dutch roll», είναι δυνητικά επικίνδυνη, αναφέρει το BBC.

Η FAA δήλωσε ότι το αεροσκάφος ανέκτησε τον έλεγχο και ότι κανένας από τους επιβαίνοντες δεν τραυματίστηκε. Ωστόσο το αεροσκάφος υπέστη «σημαντικές ζημιές».

Η επιθεώρηση του αεροσκάφους μετά την πτήση την πτήση αποκάλυψε σημαντική ζημιά σε μια μονάδα που παρέχει εφεδρική ισχύ στο πηδάλιο. Το αεροσκάφος ήταν μόλις δύο ετών.

Επιπλέον, η υπηρεσία εμπλέκεται μετά την αναφορά της Boeing ότι έμαθε για πιθανώς παραποιημένα έγγραφα που χρησιμοποιήθηκαν για την πιστοποίηση του τιτανίου στα αεροσκάφη της.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι δοκιμές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής δείχνουν ότι χρησιμοποιήθηκε το σωστό κράμα, παρά τα ψεύτικα χαρτιά.

Η εφημερίδα New York Times, η οποία δημοσίευσε το θέμα, ανέφερε ότι ένας προμηθευτής της Spirit Aerosystems, η οποία κατασκευάζει εξαρτήματα για την Boeing και την ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία Airbus, άρχισε να εξετάζει το θέμα αφού παρατήρησε τρύπες από διάβρωση.

Η Spirit, η οποία είχε προειδοποιήσει τους δύο κατασκευαστές για το πρόβλημα νωρίτερα φέτος, δήλωσε ότι είχαν γίνει περισσότερες από 1.000 δοκιμές στα ύποπτα εξαρτήματα, τα οποία είχαν αποσυρθεί από την παραγωγή.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Από τις αρχές του έτους η Boeing βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής των αρχών, αλλά και της κοινής γνώμης, για το ιστορικό ασφάλειας των αεροσκαφών της.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.