Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

Κίνα: Έφηβοι ούρησαν μέσα σε κατσαρόλα με ζωμό σε εστιατόριο και θα πληρώσουν πρόστιμο 260.000 ευρώ

Το περιστατικό σημειώθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο σε υποκατάστημα της αλυσίδας εστιατορίων Haidilao στη Σαγκάη

Κίνα: Έφηβοι ούρησαν μέσα σε κατσαρόλα με ζωμό σε εστιατόριο και θα πληρώσουν πρόστιμο 260.000 ευρώ

Πρόστιμο ύψους 2,2 εκατομμυρίων γιουάν (περίπου 260.000 ευρώ), θα πληρώσουν σε δύο εταιρείες εστίασης στην Κίνα δύο έφηβοι που ούρησαν σε κατσαρόλα με ζωμό σε εστιατόριο τύπου hotpot.

Σύμφωνα με το BBC, το περιστατικό, το οποίο σημειώθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο σε υποκατάστημα της αλυσίδας εστιατορίων Haidilao στη Σαγκάη, είχε προκαλέσει σάλο αφότου οι 17χρονοι ανέβασαν βίντεο της αηδιαστικής πράξης τους στο διαδίκτυο.

Αν και δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι κάποιος κατανάλωσε τον ζωμό, η Haidilao είχε προσφερθεί να αποζημιώσει χιλιάδες πελάτες που γευμάτισαν στο εστιατόριο τις ημέρες μετά το περιστατικό.

Τον περασμένο Μάρτιο, η Haidilao ζητούσε πάνω από 23 εκατομμύρια γιουάν για τις ζημιές, υποστηρίζοντας ότι σε αυτό το ποσό συνυπολογίζονταν οι αποζημιώσεις που είχε καταβάλει σε πελάτες λόγω του συμβάντος.

Την περασμένη Παρασκευή, δικαστήριο στη Σαγκάη έκρινε ότι οι έφηβοι προσέβαλαν τα δικαιώματα και τη φήμη των εταιρειών μέσω «προσβλητικών πράξεων», σημειώνοντας ότι οι ενέργειές τους μόλυναν τα σκεύη και «προκάλεσαν έντονη δυσαρέσκεια στο κοινό».

Το δικαστήριο διαπίστωσε επίσης ότι οι γονείς των εφήβων είναι ένοχοι για παραμέληση της εποπτείας τους και όρισε ότι αυτοί θα επιβαρυνθούν με την καταβολή της αποζημίωσης, μετέδωσαν κρατικά μέσα ενημέρωσης.

Από το συνολικό ποσό των 2,2 εκατ. γιουάν, τα 2 εκατομμύρια είναι η αποζημίωση στην εταιρεία για τη ζημιά που προκλήθηκε στη λειτουργία και τη φήμη της, τα 130.000 η αποζημίωση μιας εταιρείας catering για απώλειες σκευών και έξοδα καθαρισμού και τα υπόλοιπα καλύπτουν τα νομικά έξοδα.

Ωστόσο, το δικαστήριο έκρινε ότι οποιαδήποτε πρόσθετη αποζημίωση που προσέφερε η Haidilao στους πελάτες της ήταν αποτέλεσμα δικής της «επιχειρηματικής απόφασης» και, ως εκ τούτου, δεν πρέπει να βαρύνει τους εφήβους και τις οικογένειές τους.

Η Haidilao είχε προσφερθεί να αποζημιώσει τους περισσότερους από 4.000 πελάτες που επισκέφθηκαν το υποκατάστημα της Σαγκάης μεταξύ 24 Φεβρουαρίου και 8 Μαρτίου, προσφέροντας πλήρη επιστροφή χρημάτων και ποσό αποζημίωσης που ισοδυναμούσε με το ποσό του λογαριασμού τους επί 10.

Επιπλέον, αντικατέστησε όλο τον εξοπλισμό hotpot του υποκαταστήματος και ανακοίνωσε ότι προέβη σε εργασίες καθαρισμού και απολύμανσης.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.