H φρεγάτα Admiral Makarov δεν κτυπήθηκε ποτέ από τους Ουκρανούς: Ανέλαβε ναυαρχίδα του Στόλου της Μαύρης Θάλασσας

Πρώτη φορά φρεγάτα αναλαμβάνει τέτοιο ρόλο

H φρεγάτα Admiral Makarov δεν κτυπήθηκε ποτέ από τους Ουκρανούς: Ανέλαβε ναυαρχίδα του Στόλου της Μαύρης Θάλασσας

H φρεγάτα Admiral Makarov δεν βλήθηκε ποτέ από την ουκρανική επάκτια άμυνα και θα είναι η νέα ναυαρχίδα του ρωσικού στόλου της Μαύρης Θάλασσας μετά τη βύθιση με βλήματα Neptune του καταδρομικού Moskva στα μέσα Απριλίου από τις ουκρανικές Ένοπλες Δυνάμεις, όπως είχε μεταδώσει αμέσως μετά τους ισχυρισμούς και τις fake φωτογραφίες των Ουκρανών.

«Μετά την απώλεια του Moskva, μία από τις τρεις φρεγάτες του έργου 11356 μπορεί να γίνει η νέα ναυαρχίδα του ρωσικού στόλου της Μαύρης Θάλασσας. Μέχρι στιγμής, έχει επιλεγεί ο ναύαρχος Μακάροφ», μετέδωσε το ρωσικό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων TASS, επικαλούμενο πηγή της Υπηρεσίας Ασφαλείας της Κριμαίας.

Αυτή η εξέλιξη έρχεται μετά την απροσδόκητη απώλεια του καταδρομικού κλάσης SLAVA Moskva στα μέσα Απριλίου, όταν οι ουκρανικές δυνάμεις το βύθισαν εκτοξεύοντας δύο αντιπλοϊκούς πυραύλους Neptune. Το Moskva ήταν ένα από τα ισχυρότερα πολεμικά πλοία του ρωσικού ναυτικού.

Μετά την απώλεια του Moskva ο ρωσικός στόλος της Μαύρης Θάλασσας αναμενόταν να επιλέξει μια νέα ναυαρχίδα για να διατηρήσει τη διοίκηση και τον έλεγχο του στόλου.

Ωστόσο, οι ναυαρχίδες των στόλων του Ρωσικού Ναυτικού επιλέγονται από καταδρομικά και τα μόνα άλλα δύο πλοία της ίδιας κατηγορίας με το Moskva, το Marshal Ustinov και το Varyag, εξυπηρετούν τους στόλους του Βορείου και του Ειρηνικού της Ρωσίας, αντίστοιχα. 

Κανένα από αυτά τα πλοία δεν μπορεί να αντικαταστήσει το Moskva επειδή η Τουρκία, η οποία ελέγχει την πρόσβαση στη Μαύρη Θάλασσα μέσω του Στενού του Βοσπόρου σύμφωνα με τη Σύμβαση του Μοντρέ, αποφάσισε να μην αφήσει σε πολεμικά πλοία των εμπλεκομένων από την οποιαδήποτε πλευρά να εισέλθει στην Μαύρη Θάλασσα.

Η φρεγάτα Project 11356, η Admiral Makarov, κατασκευάστηκε από τον Yantar Shipyard στις 29 Φεβρουαρίου 2012 και καθελκύστηκε στις 2 Σεπτεμβρίου 2015. Το ρωσικό ναυτικό την ανέθεσε στις 25 Δεκεμβρίου 2017.

Οι φρεγάτες Project 11356 έχουν εκτόπισμα 4000 τόνων και ταχύτητα 30 κόμβων, με ικανότητα πλεύσης 30 ημερών. Οι φρεγάτες ενσωματώνουν ένα κρυφό σχέδιο κύτους που αναπτύχθηκε από το Severnoye Design Bureau. Η γάστρα και οι υπερκατασκευές έχουν σχεδιαστεί για να έχουν χαμηλές υπογραφές ραντάρ, ακουστικές και υπέρυθρες.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Οι φρεγάτες έχουν συνολικό μήκος 124,8 μέτρα και πλάτος 15,2 μέτρα και διαθέτουν θάλαμο πτήσης για να μεταφέρουν ένα Ka-28 ή ένα ελικόπτερο Ka-31.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.