Ένας 66χρονος οδηγός σχολικού λεωφορείου συνελήφθη το μεσημέρι της Τρίτης (4/4) στα Καλύβια καθώς δεν είχε δίπλωμα οδήγησης, ο οποίος ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ.
Η Τροχαία εντόπισε τον οδηγό με λεωφορείο της ιδιοκτησίας του και έχοντας μέσα 40 μαθητές.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες ο 66χρονος δεν είχε άδεια οδήγησης καθώς του είχε αφαιρεθεί έπειτα από παράβαση και είχε συλληφθεί για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, επικίνδυνη οδήγηση, βία κατά υπαλλήλων, απείθεια και εξύβριση.
Στην αναζήτηση του ποιος ελέγχει τον ιδιοκτήτη και οδηγό πούλμαν χωρίς δίπλωμα, το «πινγκ πονγκ» της ελληνικής γραφειοκρατίας προκαλεί κλαυσίγελο.
Από τότε όμως που πήρε τη δουλειά μέχρι σήμερα, ουδείς από την Τροχαία που είχε αφαιρέσει την άδεια δεν ενημέρωσε, όπως φαίνεται, την Περιφέρεια ούτε όμως και η Περιφέρεια σκέφτηκε να κάνει κάποιον δειγματοληπτικό έλεγχο κατά καιρούς.
Οι γονείς θα πουν πως μένουν άφωνοι αλλά δεν έχουν ούτε αυτοί δικαιοδοσία, ούτε το σχολείο.
«Το σχολείο δεν μπορεί να είναι ούτε τροχονόμος, ούτε ελεγκτής. Είναι πέρα από το θεσμικό του όριο. Δεν ξέρω αν ο ίδιος ο οδηγός έχει πει στο γραφείο ότι του έχει γίνει αφαίρεση διπλώματος», λέει η πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου, Λαμπρινή Λαζάρη.
Γνωστοί και φίλοι του οδηγού θα πουν πως δεν ήξεραν. «Είχε δίπλωμα. Δεν ξέρω τι έχει γίνει, δεν μπορώ να καταλάβω. Κάνει χρόνια αυτήν τη δουλειά, όλη του τη ζωή ήταν μέσα σε αυτήν τη δουλειά, οδηγούσε λεωφορεία. Αν του είχαν πάρει το δίπλωμα στο παρελθόν θα το είχα μάθει. Όλα αυτά που έχουν ακουστεί, μου φαίνονται περίεργα», λέει συγγενής του.
Όμως την ίδια ώρα άλλοι θα πουν πως ήξεραν και έχουν δει πολλά τα μάτια τους.
«Έπινε μπύρα μέσα στο λεωφορείο κανονικότατα. Κατούραγε στην κυριολεξία από το λεωφορείο έξω. Υπάρχει ένα καθεστώς που κάποιοι οδηγοί κάνουν ό,τι τους γουστάρει επειδή θεωρούνται ιδιοκτήτες. Αυτός λοιπόν έχει δύο λεωφορεία. Ακόμα και τότε, το ‘19 που του είχαν πάρει το δίπλωμα, είχε ξαναοδηγήσει χωρίς δίπλωμα», λένε μάρτυρες.
Οι μαθητές ανάστατοι, κυρίως επειδή και αυτοί θα πουν πως κάτι είχαν καταλάβει. Την ίδια ώρα παραμένει ακόμα αδιευκρίνιστο αν η εν λόγω εργολαβία είχε δοθεί απευθείας στον ίδιο, αν είχε πάρει την δουλειά μέσω γραφείου τουριστικών μεταφορών ή μέσω του ΚΤΕΛ.
Συμπερασματικά, στην Ελλάδα του 2023, ένας οδηγός και ιδιοκτήτης πούλμαν αν καταφέρει να έχει στα χέρια του τα χαρτιά που χρειάζονται όταν γίνει ο διαγωνισμός, μπορεί να πάρει την εργολαβία και να την εκτελεί χωρίς κανείς ποτέ να τον ελέγξει, ακόμα και αν η Τροχαία γνωρίζει την ακατάλληλά του και του έχει αφαιρέσει το δίπλωμα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.