ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χρειάζονται και στοιχεία για τη νοθεία. Όχι μόνο ενδείξεις...

«Στραγγαλίζουν» τον ουκρανικό ανεφοδιασμό με όπλα οι ρωσικές δυνάμεις: Μαζικό χτύπημα Kalibr κατά σιδηροδρομικού τούνελ

Βασική πηγή εισόδου των νατοϊκών όπλων στην ουκρανία

«Στραγγαλίζουν» τον ουκρανικό ανεφοδιασμό με όπλα οι ρωσικές δυνάμεις: Μαζικό χτύπημα Kalibr κατά σιδηροδρομικού τούνελ

Στραγγαλίζουν την ικανότητα του ουκρανικού στρατού να δέχεται αμυντικό υλικό μέρα με την μέρα οι ρωσικές δυνάμεις με χτυπήματα επί των γραμμών ανεφοδιασμού του Κιέβου να καταστρέφονται με χειρουργική ακρίβεια.

Σήμερα ο Στόλος της Μαύρης Θάλασσας εξαπέλυσε οκτώ πυραύλους κρουζ τύπου Kalibr με στόχο το τούνελ που χρησιμοποιούν ΝΑΤΟ και άλλες δυτικές χώρες για τη μεταφορά οπλισμού προς την Ουκρανία πλήττοντας τη σιδηροδρομική σήραγγα Beskydy η οποία χρησιμοποιείται για τον εφοδιασμό της Ουκρανίας με δυτικά όπλα. Αρκετοί πύραυλοι έπληξαν επίσης την περιοχή Lviv. 

https://twitter.com/Zzynikal/status/1532136573579341825

«Προσπαθούν να διακόψουν τη σιδηροδρομική σύνδεση και να σταματήσουν την προμήθεια καυσίμων και όπλων από τους συμμάχους μας», δήλωσε ο Anton Gerashchenko, σύμβουλος του επικεφαλής του ουκρανικού υπουργείου Εσωτερικών.

Η σήραγγα Beskydy είναι η μεγαλύτερη σήραγγα που κατασκευάστηκε στην Ουκρανία από το 1991. Βρίσκεται στα Καρπάθια και έχει μήκος δύο χιλιόμετρα.

https://twitter.com/ParabellumSRB/status/1532105849937829889

Η σήραγγα Beskydy συνδέει την περιφέρεια Υπερκαρπαθίας και Λβιβ και εκτείνεται ακριβώς κατά μήκος της κορυφογραμμής Beskydy και είναι η βασική οδός εισόδου νατοϊκού οπλισμού. Η σήραγγα βρίσκεται μεταξύ του σταθμού Beskid (περιοχή Lviv, Prykarpattya) και του σταθμού Skotarskoe (περιοχή Υπερκαρπάθια).

Η πρώτη σήραγγα χτίστηκε την εποχή της Αυστροουγγαρίας το 1886 επί Αυτοκράτορα Φραντς Ιωσήφ Α’. Κατά τη διάρκεια του Μεγάλου Πατριωτικού Πολέμου υπέστη ζημιές κατά την υποχώρηση των Ούγγρων, αποκαταστάθηκε το 1946 και εκσυγχρονίστηκε το 1956. Από την έναρξη της κατασκευής και μέχρι το 2018, η σήραγγα Beskydy ήταν μονής τροχιάς.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Οι εργασίες για την κατασκευή της δεύτερης γραμμής ξεκίνησαν το 2007 και διήρκεσαν μέχρι το 2018, όταν ο τότε Πρόεδρος της Ουκρανίας Πέτρο Ποροσένκο άνοιξε επίσημα τη δεύτερη διπλή σήραγγα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.