Σοβαρά προβλήματα στην ανάπτυξη του τουρκικού αεροχήματος ΑΝΚΑ αποκαλύπτει η τουρκική εφημερίδα ZAMAN. Σύμφωνα με την εφημερίδα τα προβλήματα εντοπίζονται στο υπερβολικό βάρος του συστήματος ASELFILR 300T της Aselsan το οποίο φτάνει τα 118 κιλά.

Λόγω του βάρους αυτού και του γεγονότος ότι ο αισθητήρας είναι εγκατεστημένος στο ρύγχος του αεροχήματος το ΑΝΚΑ δεν μπορεί να φτάσει στο επιχειρησιακό ύψος όπως ανέφεραν οι προδιαγραφές του. Πιο αναλυτικά λόγω του βάρους και του κινητήρα που το ΑΝΚΑ διαθέτει το αερόχημα δεν μπορεί να φτάσει στα 30.000 πόδια όπως υπόσχονταν οι κατασκευαστές τους αλλά μόλις και με τα βίας στα 20.000 πόδια.

Στις επόμενες εβδομάδες η εταιρεία ΤΑΙ πρόκειται να αρχίσει την επιχειρησιακή αξιολόγηση του αεροχήματος σε συνεργασία με τις τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις στο τουρκικό Κουρδιστάν. Όπως αναφέρει η εφημερίδα εάν οι τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις επιθυμούν τον εξοπλισμό του ΑΝΚΑ με το σύστημα ASELFILR 300T τότε θα πρέπει να συμβιβαστούν με την απόδοση του αεροχήματος το οποίο θα μπορεί να φτάσει μέχρι τα 20.000 πόδια.

Διαφορετικά θα πρέπει να αναμένουν ακόμη δύο χρόνια για την βελτίωση του συστήματος της Aselsan. Υπενθυμίζεται ότι το νέο τουρκικό αερόχημα πρόκειται να αντικαταστήσει τα ισραηλινά HERON μέσα στην τρέχουσα δεκαετία.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr