ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Το τουρκικό μαχητικό TF-X θα εισέλθει σε υπηρεσία το 2027! – Δείτε το μοντέλο του αεροσκάφους

Το τουρκικό μαχητικό TF-X θα εισέλθει σε υπηρεσία το 2027! – Δείτε το μοντέλο του αεροσκάφους

To 2027 θα εισέλθει σε υπηρεσία το νέο τουρκικό μαχητικό του προγράμματος TF-X. Αυτό τουλάχιστον υποστήριξε ο πρόεδρος της τουρκικής αεροναυπηγικής βιομηχανίας στην έκθεση του Le Bourget, που παρουσιάστηκε το ομοίωμα του νέου τουρκικού μαχητικού.

Αυτό σημαίνει επίσπευση του προγράμματος κατά μία τριετία και προφανώς αφορά την περίπτωση να μην υπάρξει παραλαβή του F-35 μέχρι τότε.

Το TF-X επιδείχθηκε σε μοντέλο κλίμακας 1:1 κατά την διάρκεια του παρισινού air show με το βλήμα cruise SOM-J.

Το δικινητήριο μαχητικό αποτελεί την πλέον φιλόδοξη τεχνολογικά προσπάθεια της τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας η οποία προσδοκά να παραδώσει το μαχητικό για δοκιμές το 2023. Για την αρχική φάση της ανάπτυξης του μαχητικού η τουρκική κυβέρνηση έχει δεσμευτεί από το 2018 να δαπανήσει 1,178 δισ.δολάρια.

Στο πλαίσιο αυτού του φιλόδοξου προγράμματος η ΤΑΙ έχει ήδη υπογράψει συμφωνίες με άλλες ξένες εταιρείες οι οποίες θα παράσχουν είτε τεχνογνωσία είτε υποσυστήματα για την ανάπτυξη του νέου μαχητικού.

Μεταξύ αυτών των εταιρειών είναι οι βρετανικές BAE Systems και Rolls Royce ενώ από την γαλλική εταιρεία Dassault Systèmes η τουρκική ΤΑΙ αγόρασε πρόσφατα το λογισμικό σύστημα 3DEXPERIENCE το οποίο θα συμβάλει στην επιτάχυνση της ανάπτυξης του νέου μαχητικού.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=Hre9J0yEIik

Tο πρωτότυπο θα πετάξει πριν το 2023 θα έχει ικανότητα supercruise και μέγιστη ταχύτητα που θα αγγίζει τα 2 Mach.

Έχει δοθεί βαρύτητα στην επίτευξη ευελιξίας ενώ το αεροσκάφος που θα κάνει εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών θα είνα ιδικινητήριο.

Έτσι η κατασκευάστρια εταιρεία με αυτά ως δεδομένα ανακοίνωσε τα τεχνικά του χαρακτηριστικά που είναι τα κάτωθι:

Κινητήρες: 2 x ώσης 20.000 lb (όπως έχουμε αναφέρει σε άλλο άρθρο μας άγνωστος παραμένει πλέον ο τύπος τους)

Επιχειρησιακή οροφή: 55.000ft

Μέγιστη ταχύτητα: 2 Mach

Ακτίνα δράσης: 600 ν.μ.

Mήκος: 19 m (60 ft)

Εκπέτασμα πτερύγων: 12 m (39 ft)

Πτερυγική Επιφάνεια: 60 m ² (670 ft ² )

Αυτά τα χαρακτηριστικά κατατάσσουν το μαχητικό στην κατηγορία των EF-2000/Rafale με χαρακτηριστικά stealth (όσο μπορούν να ενσωματωθούν αλλά σε κάθε περίπτωση όχι με βάση τα όσα ξέρουμε με το F-35) και ίσως κλέβει κάτι από την φιλοσοφία του ρωσικού μαχητικού 5ης γενιάς Su-57.

Την σχεδίαση του μαχητικού μαζί με την τούρκικη εταιρεία έχει αναλάβει και η βρετανική BAe Systems

To δε ραντάρ του αεροσκάφους είναι της Aselsan τύπου AESA τεχνολογίας GaN.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

https://twitter.com/Acemal71/status/1140655680522719233

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.