ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Είμαστε βέβαιοι ότι Ελεωνόρα θα δοξάσει (και αυτή...) το όνομα της Ελλάδας στην Ευρωβουλή!

Σε δύο εκδόσεις το επαγγελματικό Isuzu D-Max (φώτο)

Σε δύο εκδόσεις το επαγγελματικό Isuzu D-Max (φώτο)

Το νέο Isuzu D-Max απευθύνεται στον επαγγελματία που θέλει να συνδυάσει τη δουλειά με τις οικογενειακές του μετακινήσεις. Και φυσικά μπορεί να κάνει αυτό το συνδυασμό αφού στη διπλοκάμπινη έκδοση του D-Max μπορούν να ταξιδέψουν άνετα τέσσερις ενήλικες.

Το νέο D-Max έχει σχεδιασθεί έχοντας ως βάση το εξελιγμένο σασί. Υπάρχουν δύο εκδόσεις. Η Activity και η Gravity που εξωτερικά δεν διαφέρουν. Και οι δύο «φοράνε» τον πετρελαιοκινητήρα των 1.898 κ.εκ.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν το Activity ,που είναι η βασική έκδοση.

Έχει καλή κύλιση στην εθνική οδό και δεν κουράζει οδηγό και επιβάτες. Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων με μια σχετικά κοντή πρώτη. Στην εθνική οδό οδηγώντας με 2.000 στροφές, το ταχύμετρο το βλέπεις να σταθεροποιείται στα 110 χιλιόμετρα. Η μέση κατανάλωση διαφέρει από την εργοστασιακή. Το εργοστάσιο δίνει 8.4 λ/100 χλμ και εμείς κινηθήκαμε κάπου ανάμεσα στα 11.8 – 12.1 λίτρα/ 100 χλμ. Ο κινητήρας Euro 6d, SCR+LNT+DPD+DOC με περιβαλλοντική απόδοση, λειτουργεί άψογα και δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι θορυβώδης. Ο θόρυβος εν στάσει είναι 74 db(A) και ο θόρυβος εν κινήσει είναι 71 db(A).

Έχει 16 αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής. Γενικά το επίπεδο θορύβου είναι χαμηλά. Το τούρμπο είναι βελτιωμένο ενώ η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Η μέγιστη ισχύς είναι 164 PS και η μέγιστη ροπή είναι 360 Nm (από 2.000-2.500 σ.α.λ). Η τελική ταχύτητα είναι 180 χιλιόμετρα και η επιτάχυνση (εργοστασιακή μέτρηση) από 0-100 χλμ./ώρα 12,5’’. Λεπτομέρειες οι επιδόσεις για έναν αγρότη.

Το μήκος του διπλοκάμπινου D-Max είναι 5265 (χλστ), το πλάτος 1870 (χλστ), το ύψος 1790 (χλστ) ,το μεταξόνιο 3125 (χλστ), το μετατρόχιο εμπρός 1570 (χλστ) και το μετατρόχιο πίσω 1570 (χλστ). Η ελάχιστη ακτίνα στροφής είναι 6,25 μ , το μήκος καρότσας 1805 (χλστ), το πλάτος καρότσας 1530 (χλστ), το ωφέλιμο φορτίο 1135 κιλά, το μικτό βάρος 3100 κιλά, το βάρος ρυμούλκησης με φρένα 3500 κιλά και το βάρος ρυμούλκησης χωρίς φρένα 750 κιλά.

Το ύψος της καρότσας που είναι 490 (χλστ) και το ύψος από το έδαφος για δύσκολα περάσματα είναι 240 χιλιοστά.

Η μπροστινή ανάρτηση είναι ανεξάρτητη με διπλά ψαλίδια και τηλεσκοπικά αμορτισέρ αερίου και ελατήρια ενώ πίσω είναι με άκαμπτο άξονα με ελλειπτικά φύλλα σούστας και τηλεσκοπικά αμορτισέρ αερίου.

Στην εθνική οδό τα φρένα είναι υποδειγματικά. Μπροστά έχει αεριζόμενους δίσκους, διαμέτρου 320mm, πάχους 30mm με δαγκάνες 2 εμβόλων και πίσω έχει αυτορυθμιζόμενα ταμπούρα διαμέτρου 295mm, πάχους 50mm.

Οι ζάντες στην έκδοση Activity είναι 18’’ ενώ τα ελαστικά 265/60R18.

Στις ορεινές διαδρομές δεν χρειάσθηκε ποτέ να χρησιμοποιήσουμε την κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Το σύστημα μετάδοσης είναι 4×4 και μπορεί ο οδηγός ανάλογα με τη δυσκολία του δρόμου να επιλέξει την ένδειξη High η την Low. Φυσικά το πίσω διαφορικό είναι μπλοκέ. Σύμφωνα με τις προδιαγραφές το νέο D-Max μπορεί να περάσει από νερό βάθους 80 εκατοστών.

Δεν βρήκαμε τέτοιο ποτάμι όποτε η δοκιμή αληθείας δεν πραγματοποιήθηκε. Οι τετρακίνητες εκδόσεις έχουν ένα εξελιγμένο πίσω διαφορικό με ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα. Το σύστημα αυτό βελτιώνει τις ικανότητες εκτός δρόμου και ταυτόχρονα μειώνει τον χρόνο εμπλοκής της τετρακίνησης.

Το D-Max είναι ένα επαγγελματικό όχημα που δεν θα δυσαρεστήσει τον επαγγελματία. Διαθέτει ADAS,Hill Start Assist/Hill Descent Control, Traction Control, ABS & Electronic Stability Control.

Το εσωτερικό του D-Max 3ης γενιάς έχει διαφορετική σχεδίαση από το προηγούμενο μοντέλο. Το παρμπρίζ έχει προστασία υπέρυθρης ακτινοβολίας, στο εσωτερικό πάνω από τον καθρέφτη υπάρχει θήκη για γυαλιά ενώ υπάρχουν θέσεις αρκετές για μικροαντικείμενα. Αποθηκευτικοί χώροι υπάρχουν και κάτω από τα πίσω καθίσματα. Μπροστά και δεξιά του οδηγού υπάρχει υποδοχή για πρίζα 12 V ενώ θύρα για USB υπάρχει μόνο για τους πίσω επιβάτες.

Το D- Max έχει στον στάνταρ εξοπλισμό 6 αερόσακους (αερόσακο για οδηγό-συνοδηγό) , πλευρικούς αερόσακους και αερόσακους τύπου κουρτίνας. Ακόμη διαθέτει Immobiliser, ABS µε EBD, υποβοήθηση πέδησης (BA), ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESC), σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control System), Hill Start Assist / Hill Descent Control,Pre – Crash Safety, προειδοποίηση κινδύνου εμπρόσθιας σύγκρουσης, αποφυγή αλλαγής πορείας, αναγνώριση οδικών σημάτων, Lane Support, προειδοποίηση διερχόμενου οχήματος και άλλα πολλά συστήματα ασφαλείας που κάποτε τα βρίσκαμε μόνο σε Ι.Χ.

Αν μας ζητήσετε τη γνώμη μας ποιο D-Max συμφέρει πιστεύουμε ότι το ακριβότερο έχει βοηθήματα που χρησιμεύουν. Η τιμή της Activity είναι 34.350 ευρώ ( χωρίς το ΦΠΑ η τιμή για τον επαγγελματία είναι 28.131 ευρώ) και της πλουσιότερης έκδοσης Gravity είναι 35.950 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ 29.460) . Μικρή η διαφορά. Τα δερμάτινα και θερμαινόμενα καθίσματα θεωρώ ότι δεν είναι τόσο σημαντικά όσο είναι η κάμερα οπισθοπορείας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.