ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Πως βλάπτει τον κινητήρα του αυτοκινήτου η οδήγηση με αναμμένο λαμπάκι

Πως βλάπτει τον κινητήρα του αυτοκινήτου η οδήγηση με αναμμένο λαμπάκι

Το λαμπάκι καυσίμου δεν αποτελεί ευχάριστη θέα για τον οδηγό. Και σίγουρα αυτό δεν “αρέσει” ούτε στο αυτοκίνητό σας.

Οι ειδικοί λένε ότι η στάθμη καυσίμου στο ρεζερβουάρ του αυτοκίνητου μας δεν πρέπει να πέφτει κάτω από το 1/4 (25%). Προφανώς, κάτι τέτοιο θα περιορίσει το άγχος αυτονομίας που αποκτούν όλοι μόλις δουν τον δείκτη καυσίμου να πλησιάζει την τελευταία γραμμή ή πίξελ.

Από την άλλη βέβαια, είναι αρκετοί οι λόγοι που μπορεί να βρεθεί κάποιος να οδηγεί με ελάχιστο καύσιμο ή και με λαμπάκι, ειδικά εάν σκεφτούμε τι έχει συμβεί σε όλους μας την τελευταία δεκαετία σε οικονομικό επίπεδο.

Η οδήγηση όμως με ένα σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ καυσίμου και έναν κινητήρα που λειτουργεί με “αναθυμιάσεις” και ίσως κατάλοιπα των διαφόρων καυσίμων που έχουν μπει κατά καιρούς, μπορεί να προκαλέσει ζημιά στο αυτοκίνητο μας με διάφορους τρόπους. Το πιο ακραίο και σπάνιο παράδειγμα είναι να προκληθεί ζημιά στον καταλύτη του αυτοκίνητου, πριν ακόμα αδειάσει πλήρως το ρεζερβουάρ και ακινητοποιηθείτε. Δεν συμβαίνει συχνά, αλλά κοστίζει ακριβά.

Υπάρχουν όμως και βλάβες που έχουν μεγαλύτερη συχνότητα σε περίπτωση που οδηγείτε με την ρεζέρβα καυσίμου και κατά συνέπεια αναμμένο το πορτοκαλί ή κόκκινο λαμπάκι. Η αντλία καυσίμου βρίσκεται εντός του ρεζερβουάρ εμβαπτισμένη στο καύσιμο για λόγους λίπανσης και ψύξης.

Το στόμιο που τραβάει καύσιμο βρίσκεται για ευνόητους λόγους χαμηλά και σε περίπτωση που η στάθμη του καυσίμου βρίσκεται εκεί, υπάρχει κίνδυνος να ρουφήξει κάποιο σκουπιδάκι και γενικότερα βρωμιά ή υπολείμματα με μικροσκοπικά σωματίδια, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν προβλήματα στην ίδια την αντλία ή το φίλτρο καυσίμου.

Η κατανάλωση υπολειμμάτων καυσίμου όμως δεν είναι το μόνο πρόβλημα που δημιουργεί η χαμηλή στάθμη στο ρεζερβουάρ. Όπως προαναφέραμε, το καύσιμο παίζει λιπαντικό και ψυκτικό ρόλο στην εμβαπτισμένη μέσα στο ρεζερβουάρ αντλία.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Εάν λοιπόν οδηγούμε με ελάχιστο καύσιμο, το μεγαλύτερο τμήμα της δεν θα βρέχεται από το καύσιμο με αποτέλεσμα να αναπτύσσει μεγαλύτερη από το επιτρεπτό θερμοκρασία λειτουργίας. Το αποτέλεσμα θα είναι να παρουσιάσει πρόωρη φθορά, με το κόστος επισκευής ή αντικατάστασής της να είναι υπολογίσιμο λόγω εργατοωρών.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.