30 χρόνια αργότερα η Ferrari 512 M παίρνει συγχωροχάρτι για την ασχήμια της
H Ferrari 512 M φαίνεται τελικά να αποκτά μια μικρή «καλτ» διάσταση στην αγορά των συλλεκτικών
Newsroom | email: info@pronews.gr
Όλοι γνωρίζουν τη Ferrari Testarossa του 1984, αυτό το GT που θεωρείται ένα από τα πιο χαρακτηριστικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’80 χάρη στον γλυπτό σχεδιασμό του -και τον αρκετά ιδιαίτερο 12κύλινδρο κινητήρα του.
Η Testarossa έκανε μικρούς και μεγάλους να ονειρεύονται, αλλά και η διάδοχός της, η 512 TR που εμφανίστηκε το 1992, δεν πήγε πίσω, με ελαφρώς εκσυγχρονισμένο σχεδιασμό και βελτιωμένη μηχανική.
Δυστυχώς, δεν μπορεί να ειπωθεί το ίδιο για την 512 M που αποκαλύφθηκε το 1994 για να αντικαταστήσει την 512 TR, πάντα βασισμένη στην αρχική Testarossa του 1984 με νέες βελτιώσεις.
Βέβαια, ο επίπεδος 12κύλινδρος της εξελίχθηκε ακόμη περισσότερο, αποδίδοντας 440 ίππους και προσφέροντας ένα πιο αποδοτικό πλαίσιο από ποτέ. Όμως ο σχεδιασμός της 512 M προκάλεσε πραγματικό σοκ όταν παρουσιάστηκε επίσημα.
Η αντικατάσταση των φώτων «pop-up» με συμβατικά, η προσθήκη εμπρός όψης που θύμιζε έντονα την F355 και τα τέσσερα στρογγυλά πίσω φανάρια αλλοίωναν πλήρως τη μεγαλοπρεπή γραμμή της αρχικής Testarossa.
Ύστερα από αυτήν, μάλιστα, η Ferrari επέστρεψε στην τοποθέτηση του κινητήρα εμπρός για τα GT με V12, με την 550 Maranello του 1996, η οποία εκτιμήθηκε πολύ περισσότερο αισθητικά.
Κι όμως, η 512 M φαίνεται τελικά να αποκτά μια μικρή «καλτ» διάσταση στην αγορά συλλεκτικών: Στη δημοπρασία του οίκου RM Sotheby’s που πραγματοποιήθηκε στο Monterey το περασμένο Σαββατοκύριακο, ένα κίτρινο αυτοκίνητο του 1995 -από τα 501 που κατασκευάστηκαν συνολικά- με κάτι παραπάνω από 24.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ έφτασε στην τιμή των 912.500 δολαρίων, δηλαδή λίγο κάτω από 800.000 ευρώ. Πρόκειται για πάνω από το διπλάσιο της αξίας μιας σημερινής 12cilindri!
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.