ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Οδηγός F1 πηγαίνει με 300 χλμ./ώρα οδηγώντας με το ένα χέρι (βίντεο)

Οδηγός F1 πηγαίνει με 300 χλμ./ώρα οδηγώντας με το ένα χέρι (βίντεο)

Στο πρόσφατο GP της Ιαπωνίας, ο Μονεγάσκος συγκρούστηκε με τον Verstappen στον πρώτο γύρο, με αποτέλεσμα το μονοθέσιό του να υποστεί ζημιές.

Ο νεαρός οδηγός της Ferrari συνέχισε να τρέχει κανονικά, παρότι είχε σπάσει κομμάτι της εμπρός αεροτομής και ο καθρέπτης ήταν έτοιμος να ξεκολλήσει.

Μάλιστα, πλησιάζοντας στη διάσημη στροφή 130R με τέρμα το γκάζι, ο Leclerc τέντωσε το ένα χέρι και κράτησε τον καθρέπτη για να μη φύγει από τη θέση του. Η SF90 κινούνταν εκείνη τη στιγμή με 300 χλμ./ώρα, με τον απίστευτο Charlec να κρατά το τιμόνι μόνο με το αριστερό χέρι και να στρίβει κανονικά.

Θυμίζουμε πως μετά το τέλος του αγώνα τού επεβλήθη ποινή 15 δευτερόλεπτων για τη σύγκρουση με τον Verstappen και η Ferrari τιμωρήθηκε με πρόστιμο 25.000 ευρώ, επειδή δεν τον φώναξε αμέσως στα pits για αλλαγή της σπασμένης αεροτομής.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.