ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που «έγραψαν ιστορία» την δεκαετία του ’90 (φωτό)

Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που «έγραψαν ιστορία» την δεκαετία του ’90 (φωτό)

Άφησαν το δικό τους στίγμα στη σύγχρονη ιστορία της αυτοκίνησης με τις ιπποδυνάμεις τους να προκαλούν ίλιγγο 30 χρόνια πριν.

Σας παρουσιάζουμε 7 μοντέλα που δημιούργησαν το δικό τους μύθο στα 90s.

BMW 8 Series

Έμεινε στην παραγωγή από το 1990 έως το 1999 και είναι ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα που κατασκεύασε η BMW. H 8άρα της εποχής εντυπωσιάζει ακόμη και σήμερα με την επιβλητικής σχεδίαση. Ο V12 που βρίσκουμε κάτω από το καπό της με ισχύ που ξεπερνούσε ακόμη και τα 600 άλογα, προσέφερε επιδόσεις που κεντρίζουν το ενδιαφέρον ακόμη και σήμερα.

Nissan Skyline R32

Παρουσιάστηκε το 1989 και αποτελεί σημείο αναφοράς για τους απανταχού λάτρεις της ταχύτητας. Με μόνιμη τετρακίνηση, απεριόριστη πρόσφυση και κινητήρα τούρμπο 2,6 λίτρων με 276 άλογα, το Skyline R32 ήταν ο φόβος και ο τρόμος πολλών premium προτάσεων. Το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής του αφορούσε δεξιοτίμονα μοντέλα που προορίζονταν για την Ιαπωνία και την Αυστραλία.

BMW M5 E39

Η BMW M5 E39 είναι μια από τις καλύτερες 5άρες «M» που έφτιαξαν οι Γερμανοί. Ο 5λιτρος V8 ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας απέδιδε 400 άλογα, τιμή ρεκόρ για τα μεγάλα premium αυτοκίνητα της εποχής.

Nissan 300 ZX Twin Turbo

Το Nissan 300 ZX λανσαρίστηκε το 1990 και πωλούνταν μέχρι και το 1996. Η ισχυρότερη εκδοχή του ιαπωνικού κουπέ εφοδιαζόταν με 3λιτρο βενζινοκινητήρα V6 286 ίππων. Είχε επιτάχυνση 0-100 σε 5,5 δλ. και τελική 250 χλμ./ώρα.

Lotus Esprit S4 Sport

Το εν λόγω μοντέλο της Lotus συγκέντρωσε τα φώτα της δημοσιότητας τη δεκαετία του 90 με την αεροδυναμική του σχεδίαση. Ο 3,5 λίτρων V8 βενζινοκινητήρας απέδιδε 350 άλογα και λόγω του χαμηλού βάρους οι επιδόσεις ήταν κάτι παραπάνω από καταιγιστικές.

Dodge Viper

Το Viper έκανε το ντεμπούτο του το 1992 και ήταν ένα από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα της εποχής. Οι πλαϊνές απολήξεις της εξάτμισης και ο μπάσος ήχος του 8λιτρου V10 κινητήρα αποτελούν κάτι μοναδικό και σήμερα. Η πρώτη γενιά του μοντέλου είχε «κατηγορηθεί» για τις απότομες αντιδράσεις κάτω από πίεση.

Mitsubishi 3000 GT

Το 3000 GT έχει συνδυαστεί με την καλύτερη εποχή της Mitsubishi. Κάτω από το καπό βρίσκουμε έναν 3λιτρο twin turbo βενζινοκινητήρα V6 ισχύος 300 ίππων. Η κίνηση περνούσε μόνιμα και στους 4 τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.