ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Η εικόνα της κυβέρνησης: Τοξική σκόνη στον ουρανό, θρύψαλα στο έδαφος!

Δείτε πως είναι η σύγκρουση χωρίς αερόσακους (φώτο-βίντεο)

Δείτε πως είναι η σύγκρουση χωρίς αερόσακους (φώτο-βίντεο)

Οι αερόσακοι, αποτελούν ένα σημαντικό «κομμάτι» για την ασφάλεια ενός αυτοκινήτου, αλλά κυρίως για τη δική μας σωματική ακεραιότητα, σε περίπτωση ενός τροχαίου ατυχήματος.

Κάνουν την πιο δύσκολη δουλειά, κρατώντας μακριά από τα σκληρά πλαστικά του αυτοκινήτου τα ευαίσθητα σημεία οδηγού και επιβατών. Δυστυχώς δεν είναι παντού στον κόσμο υποχρεωτικοί στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Υπάρχουν πολλά μέρη (όπως η Λατινική Αμερική) όπου οι εταιρίες έχουν τους αερόσακους στον προαιρετικό εξοπλισμό ή δεν απλά δεν τους έχουν καθόλου. Μία από αυτές είναι η Mitsubishi με το ανοιχτό ημιφορτηγό L200.

Τα αρνητικά αυτά δεδομένα προσπαθεί να αλλάξει ο οργανισμός Latin NCAP (για την Λατινική Αμερική και την Καραϊβική). Για να αποδείξει την αναγκαιότητα των αερόσακων έκανε crash test στο Mitsubishi L200 και τα αποτελέσματα ήταν τρομακτικά. Χωρίς τους αερόσακους, οι επιβάτες συγκρούονται με το σκληρό εσωτερικό του φορτηγού (ειδικά ο οδηγός του οποίου το κεφάλι συγκρούεται με το τιμόνι). Εάν ο συνεπιβάτης ήταν πιο κοντά στο ταμπλό, το ανδρείκελο θα χτυπούσε με δύναμη πάνω του, με αποτέλεσμα να έχει σοβαρούς τραυματισμούς. Ο οργανισμός Latin NCAP έδωσε στο μοντέλο μηδέν αστέρια για την ασφάλεια των επιβατών και δύο αστέρια για την ασφάλεια των παιδιών.

Η έκθεση και τα αποτελέσματα του NCAP Λατινικής Αμερικής πιέζουν με αυτόν τον τρόπο την επιβολή της υποχρεωτικής χρήσης αερόσακων σε όλα τα αυτοκίνητα λέγοντας: «Είναι απαράδεκτο για τους κατασκευαστές και ορισμένους εισαγωγείς στην Λατινική Αμερική να πωλούν αυτοκίνητα με μηδέν επίπεδα ασφάλειας».

Σύμφωνα με το Latin NCAP, η Mitsubishi θα πρέπει να συμπεριλάβει στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού του ημιφορτηγού τους αερόσακους οδηγού και συνοδηγού μαζί με τους προεντατήρες στις ζώνες ασφαλείας. Βέβαια αυτά θα είναι τα πρώτα βήματα καθώς για να φτάσει στην αρχή του Ευρωπαϊκού πρωτοκόλλου απαιτούνται ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας, η προστασία πλευρικής κεφαλής και η προστασία πεζών.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Οι οργανισμοί σε όλο τον κόσμο εργάζονται για τη βελτίωση της ασφάλειας των αυτοκινήτων. Πρόσφατα, η Global NCAP και η Automobile Association South Africa συνεργάστηκαν για να πιέσουν και τους εκεί θεσμούς αλλά και τους εισαγωγείς για να κάνουν καλύτερες τις προδιαγραφές ασφαλείας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.