Παγκόσμια παρουσίαση των νέων Renault Clio E-TECH και Renault Captur E-TECH Plug-in στις Βρυξέλλες

Παγκόσμια παρουσίαση των νέων Renault Clio E-TECH και Renault Captur E-TECH Plug-in στις Βρυξέλλες

Στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών το Groupe Renault παρουσίασε την αναβαθμισμένη στρατηγική των ηλεκτρικών οχημάτων του. Πρόκειται για τις νέες υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις των δύο best-sellers της – το νέο Clio E-TECH 140hp και το νέο Captur E-TECH Plug-in 160hp.

Τα σύγχρονα αυτά μοντέλα αποτελούν τις νέες προσθήκες στη μεγαλύτερη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της αγοράς: «full hybrid» για το νέο Clio E-TECH, «full plug-in hybrid» για το νέο Captur E-TECH Plug-in, και «100% electric» για το νέο ZOE. Πρόκειται για μία γκάμα, η οποία σύντομα θα επεκταθεί και με το νέο Mégane E-TECH Plug-in, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν το κατάλληλο μοντέλο για τις δικές τους ανάγκες (μεγάλες αποστάσεις, αστική χρήση, πολλαπλού ρόλου κλπ), ανάλογα με το είδος της τεχνολογίας που προτιμά ο καθένας, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα και τον περιορισμό των εκπομπών του CO2 και της κατανάλωσης, ακόμα και στα μεγάλα ταξίδια. Μια πλήρης γκάμα υβριδικών μοντέλων, σημαίνει ότι ακόμα περισσότεροι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τη μοναδική εμπειρία της οδήγησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Εξειδίκευση στην ηλεκτροκίνηση

Το Groupe Renault είναι πρωτοπόρος και ηγέτης στην ηλεκτροκίνηση – τον ακρογωνιαίο λίθο στη σημερινή και μελλοντική δέσμευση του Groupe σχετικά με την βιώσιμη αυτοκίνηση για τον καθένα. Για πάνω από 10 χρόνια, το Groupe εξελίσσει συνεχώς την τεχνογνωσία του στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, γεγονός που μετουσιώνεται σε περισσότερο δυναμικούς και οικονομικούς υβριδικούς κινητήρες.

Χάρη στη δουλειά που έχει γίνει πάνω στην ανάπτυξη πραγματικών πολυχρηστικών υβριδικών κινητήρων, και όχι μόνο στην απλή προσαρμογή των παραδοσιακών κινητήρων εσωτερικής καύσεως με ηλεκτρικές δυνατότητες, οι κινητήρες E-TECH εξασφαλίζουν:

• Αποκλειστικά ηλεκτρική εκκίνηση

• Απολαυστική ευκολία οδήγησης σε όλες τις συνθήκες

• Άριστη οικονομία χάρη στο «έξυπνο» multi-mode κιβώτιο ταχυτήτων, το αποτελεσματικό σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα και την μεγάλη ικανότητα επαναφόρτισης της μπαταρίας. Όλα τα παραπάνω αποτελούν και το επιστέγασμα της άριστης αξιοποίησης της εμπειρίας που έχει αποκτηθεί από τη Formula 1 και την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.

Το νέο Clio E-TECH αξιοποιεί αυτή την παρακαταθήκη προσφέροντας τη δυνατότητα για κίνηση αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια σε ποσοστό 80% των αστικών μετακινήσεων, γεγονός που εξασφαλίζει μια οικονομία της τάξης του 40% σε σχέση με ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό περιβάλλον κίνησης. Αντίστοιχα, το νέο Captur E-TECH Plug-in μπορεί να κινηθεί με 100% ηλεκτρική ενέργεια για 50 χιλιόμετρα, με μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ./ώρα σε μικτές συνθήκες κίνησης (WLTP) και μέχρι 65 χιλιόμετρα στον αστικό κύκλο (WLTP πόλης).

Καινοτόμος τεχνολογία

Το σύστημα κίνησης που χρησιμοποιείται σε ευρεία κλίμακα από τα μοντέλα με υβριδικό κινητήρα της Renault, παρουσιάζεται σε δύο παραλλαγές: E-TECH για ‘full hybrid’ (HEV – Hybrid Electric Drive ή υβριδικό) και E-TECH Plug-in για ‘full plug-in hybrid’ (PHEV – Plug-in Hybrid Electric Drive ή επαναφορτιζόμενο υβριδικό). Η ενσωμάτωση της συγκεκριμένης τεχνολογίας σε αυτά τα δύο μοντέλα ήταν εύκολη χάρη στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B η οποία εξελίχθηκε εξ’ αρχής για ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά και από το γεγονός ότι τα συστήματα E-TECH είναι τόσο συμπαγή σε διαστάσεις, ώστε να μπορούν να τοποθετηθούν χωρίς καμία τροποποίηση σε ένα μικρό μοντέλο, όπως είναι το νέο Clio.

Οι μηχανικοί της Renault υιοθέτησαν μία πρωτοποριακή λύση για τη γκάμα των υβριδικών, η οποία είναι τελειοποιημένη, πρωτότυπη και αποκλειστική – με πάνω από 150 πατέντες – ενώ βασίζεται στη σειριακή & παράλληλη υβριδική αρχιτεκτονική που διασφαλίζει τη δυνατότητα για πλήθος συνδυασμών και τις καλύτερες επιδόσεις σε ό,τι αφορά στις εκπομπές του CO2 σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.

Η γκάμα των υβριδικών μοντέλων, εκμεταλλεύεται επίσης και την τεράστια τεχνογνωσία που προέρχεται από την ομάδα της Renault F1. Τα υβριδικά μοντέλα παραγωγής μοιράζονται την τεχνολογία με την οποία εξελίσσονται τα αγωνιστικά οχήματα της F1 Racing.

Βιώσιμη μετακίνηση για όλους

Οι νέοι υβριδικοί κινητήρες εκμεταλλεύονται επίσης και την εμπειρία της συνέργειας όλων των εταιρειών της Συμμαχίας, στην οποία ανήκει και η Renault. Άλλωστε, στο πλαίσιο της Συμμαχίας, υπάρχει ένα ευρύτερο φάσμα τεχνολογικών λύσεων προσαρμοσμένων στις ειδικές ανάγκες κάθε αγοράς και σύμφωνων με τις παγκόσμιες και τοπικές στρατηγικές κάθε μάρκας.

Tο Groupe Renault επιδιώκει να προσφέρει βιώσιμη μετακίνηση για όλους, τόσο για το παρόν όσο και για το μέλλον. Η άφιξη αυτών των κινητήρων αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα προς την επίτευξη αυτού του στόχου. Μέχρι το 2022 το Groupe Renault προγραμματίζει να διαθέτει στη γκάμα του 8 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και 12 μοντέλα που θα κινούνται και με ηλεκτρική ενέργεια (υβριδικά και plug-in υβριδικά).

Το νέο Clio επικεντρώνεται σε 3 τομείς: αυτόνομη, ηλεκτρική, και δικτυωμένη οδήγηση. Για παράδειγμα, διαθέτει ένα από τα πλέον σύγχρονα και ολοκληρωμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης στην αγορά, που περιλαμβάνει το Σύστημα Υποβοήθησης Κίνησης σε Αυτοκινητόδρομο και Πόλη – ένα πρώτο βήμα προς την αυτόνομη οδήγηση. Διαθέτει οθόνη 9.3” που συνδυάζεται με το καινούργιο σύστημα Renault EASY CONNECT, και παρέχει επιπλέον δυνατότητες χρήσης πολυμέσων. Το υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Clio E-TECH 140hp προσφέρει μέγιστη οικονομία και απαράμιλλη δυναμική απόκριση κατά την οδήγηση. Ένα «success story» που υποδηλώνεται με το εκπληκτικό νούμερο των 6,9 δλ. στην επιτάχυνση 80 – 120 χλμ.

Το νέο Captur, ηλεκτρικό κατ’ επιλογή

Best-seller στην κατηγορία του, τόσο στη Γαλλία όσο και στην Ευρώπη, το Captur αποτελεί ήδη ένα ορόσημο στη γκάμα της Renault. Με τον νέο E-TECH Plug-in υβριδικό κινητήρα του, ενσαρκώνει με τον καλύτερο τρόπο τους τρείς πυλώνες του οράματος του Groupe Renault για το μέλλον της αυτοκίνησης: αυτόνομο, δικτυωμένο και ηλεκτρικό.

Ο E-TECH Plug-in 160hp κινητήρας και η αυξημένη ισχύoς της μπαταρίας (9,8 kWh και 400V) σημαίνει ότι νέο Captur μπορεί να διανύσει 100% ηλεκτρικά, έως και 50 χιλιόμετρα, με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα σε μικτές συνθήκες κίνησης (WLTP) και έως 65 χιλιόμετρα σε συνθήκες αστικού περιβάλλοντος (WLTP πόλη). Το Νέο Captur διακρίνεται για την απαράμιλλη ευελιξία του: έχει τη δυνατότητα να κινείται χωρίς καθόλου καύσιμο για μία ολόκληρη εβδομάδα σε συνηθισμένες διαδρομές, ενώ στη συνέχεια μπορεί να ταξιδεύει εκτός πόλης τα Σαββατοκύριακα, χωρίς να προβληματίσει καθόλου τον οδηγό του για τη φόρτιση της μπαταρίας του. Για να επιτύχει τη μεγιστοποίηση της ηλεκτρικής αυτονομίας του, το αυτοκίνητο πρέπει να φορτίζεται τακτικά. Σε αντίθετη περίπτωση, ο κινητήρας του νέου κινητήρα E-TECH Plug-in λειτουργεί ως ενός συμβατικού full hybrid E-TECH μοντέλου, με όλα τα πλεονεκτήματα αυτού του τύπου κίνησης.

Το νέο Captur E-TECH Plug-in προσφέρει και τη νέα επιλογή «PURE» στο σύστημα multi-SENSE. Με αυτό το πρόγραμμα επιτυγχάνεται η μετάβαση – εφόσον η ισχύς της μπαταρίας είναι ικανοποιητική – στην ηλεκτρική οδήγηση.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σε μικτές συνθήκες, το νέο Captur E-TECH Plug-In αναμένεται να καταναλώνει περίπου 1,5 λ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές του CO2 δεν θα ξεπερνούν τα 32 γρ./χλμ. (τιμές WLTP)3.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.