ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

Σε νέα πλατφόρμα και με την πιο πλούσια γκάμα κινητήρων το CAPTUR 2ης γενιάς

Σε νέα πλατφόρμα και με την πιο πλούσια γκάμα κινητήρων το CAPTUR 2ης γενιάς

Το νέο All-new Renault CAPTUR 2ης γενιάς που ήρθε στην Ελλάδα βασίζεται στην καινούργια αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B του Groupe Renault και προσφέρεται με την πιο πλούσια γκάμα κινητήρων της αγοράς (βενζίνης, diesel, LPG, E-TECH Plug-in). Με την CMF- B, αρθρωτή πλατφόρμα νέας γενιάς , επιτυγχάνεται περιορισμός του βάρους, καλύτερη αεροδυναμική και χαμηλότερο CO2.

Το All-new Renault CAPTUR επανέρχεται εντελώς καινούριο, ενισχύοντας ταυτόχρονα το κορυφαίο DNA του, στο οποίο οφείλει την επιτυχία του. Το νέο μοντέλο είναι εξηλεκτρισμένο, πάντα δικτυωμένο και εξοπλισμένο με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης. Έτσι ανταποκρίνεται στους τρεις πυλώνες της κινητικότητας του αύριο, όπως αυτοί παρουσιάζονται στο στρατηγικό πλάνο «Drive the Future» (2017-2022) του Groupe Renault.

Παράλληλα, αξιοποιώντας τη νέα πλατφόρμα του, προσφέρεται με την πιο πλούσια γκάμα κινητήριων συνόλων της αγοράς, αφού εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης, diesel και διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG), ενώ, μέσα στη χρονιά, θα είναι διαθέσιμο και στην επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση E-TECH Hybrid Plug-in.

Κινητήρες βενζίνης

Με κινητήρα 1.0 cc

Το All-new CAPTUR είναι το 2ο μοντέλο στη γκάμα της Renault, μετά το All-new CLIO, που εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 TCe. Με απόδοση 100 ίππων και 160 Nm ροπής, ο συγκεκριμένος κινητήρας νέας γενιάς κάνει το All-new Renault CAPTUR ένα πολυτάλαντο SUV για οδήγηση τόσο μέσα στην πόλη, όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.

Με κινητήρα 1.3 TCe 130 FAP

Ο σύγχρονος κινητήρας Energy 1.3 TCe FAP με απόδοση 130 ίππων και 240Nm ροπής, τοποθετείται και στο All-new CAPTUR, αφού απέδειξε την αξιοπιστία και τα προτερήματά του στην προηγούμενη γενιά, αλλά και σε πολλά άλλα μοντέλα της γκάμας Renault.

Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων, με paddles αλλαγής στο τιμόνι.

Με κινητήρα 1.3 TCe 155 FAP

Η έκδοση των 155 ίππων με 270 Nm ροπής του κινητήρα 1.3 TCe FAP απευθύνεται σε
εκείνους που επιθυμούν να εκμεταλλευθούν ακόμα περισσότερο τα δυναμικά χαρακτηριστικά του All-new Renault CAPTUR. Η εμπειρία οδήγησης παρουσιάζεται βελτιωμένη χάρη στο στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων, με paddles αλλαγής στο τιμόνι.

Κινητήρες diesel

1.5 Blue dCi 95 &115, κινητήρες τελευταίας γενιάς για περισσότερη οικονομία

Ο κινητήρας 1.5 Blue dCi, έχει υποστεί τις κατάλληλες βελτιώσεις ώστε να πληροί τις καινούργιες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων καθώς διαθέτει σύστημα καταλύτη επιλεκτικής αναγωγής (SCR), διατίθεται σε δύο παραλλαγές προσαρμοσμένες για χρήση εντός και εκτός πόλης: με 95 ίππους / 240 Nm και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων για εξαιρετικά οικονομική οδήγηση και 115 ίππους / 260 Nm με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων, με paddles αλλαγής στο τιμόνι.

Κινητήρας διπλού καυσίμου βενζίνης / υγραερίου (LPG)

1.0 TCe 100 LPG

To All-new Renault CAPTUR διατίθεται, από την έναρξη του λανσαρίσματός του στην Ελλάδα, και με το νέο 3κύλινδρο turbo κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG, που είναι διπλού καυσίμου, καταναλώνοντας βενζίνη και υγραέριο. Το σύνολο προσφέρει αναβαθμισμένη απόκριση στο γκάζι, έχοντας μέγιστη ροπή 170 Nm, που είναι διαθέσιμα μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. χαρακτηριστικό που τον καθιστά ικανό για ποικιλία οδηγικών συνθηκών, ενώ έχει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και περιορισμένες εκπομπές ρύπων CO2 (περίπου 8% χαμηλότερους ρύπους, από τον αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης).

Η ενσωμάτωση του συστήματος υγραεριοκίνησης στο All-new Renault CAPTUR είναι μία διαδικασία που λαμβάνει χώρα κατευθείαν στο εργοστάσιο κατασκευής του μοντέλου.

Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης απολαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα ενός εργοστασιακού τελικού προϊόντος που διέπεται από τα ίδια πρότυπα ασφάλειας και αξιοπιστίας, όπως και κάθε άλλου που βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής της Renault. Ο turbo κινητήρας βενζίνης TCe 100 LPG είναι σχεδιασμένος από την αρχή για να δουλεύει και με LPG.

Παράλληλα, η δεξαμενή του υγραερίου είναι φτιαγμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής και τοποθετημένη στο χώρο που, στις απλές εκδόσεις, τοποθετείται ο εφεδρικός τροχός (ρεζέρβα), χωρίς να επηρεάζει τη χωρητικότητα του διαμερίσματος των αποσκευών.

Έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στην αξιοπιστία των προϊόντων της, η Renault προσφέρει εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών σε όλες τις εκδόσεις του All-new CAPTUR που καίνε υγραέριο, που συνδυάζεται με παροχή 3 ετών δωρεάν οδικής βοήθειας.

Υβριδικό, επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης

E-TECH plug-in

Μέσα στο 2020, το All-new Renault CAPTUR θα είναι διαθέσιμο με τον νέο E-TECH Plug-in υβριδικό κινητήρα, που ενσαρκώνει με τον καλύτερο τρόπο τους τρείς πυλώνες του οράματος του Groupe Renault για το μέλλον της αυτοκίνησης: αυτόνομο, δικτυωμένο και ηλεκτρικό. Ο E-TECH Plug-in κινητήρας των 160 ίππων και η αυξημένη ισχύς της μπαταρίας (9.8 kWh και 400V) σημαίνει ότι το All-new CAPTUR μπορεί να διανύσει 100% ηλεκτροκίνητα έως και 50 χιλιόμετρα, με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα σε μικτές συνθήκες (WLTP) και έως 65 χιλιόμετρα σε αστικές συνθήκες κίνησης (WLTP πόλη). Το All-new CAPTUR E-TECH Plug-in διακρίνεται για την απαράμιλλη ευελιξία του: έχει τη δυνατότητα να κινείται χωρίς καθόλου καύσιμο για μία ολόκληρη εβδομάδα σε καθημερινές διαδρομές, ενώ στη συνέχεια μπορεί να ταξιδεύει εκτός πόλης τα Σαββατοκύριακα χωρίς να προβληματίσει καθόλου για τη φόρτιση της μπαταρίας του. Για να επιτύχει τη μεγιστοποίηση της ηλεκτρικής αυτονομίας του, το αυτοκίνητο πρέπει να φορτίζει τακτικά.

Σε αντίθετη περίπτωση, ο κινητήρας E-TECH Plug-in λειτουργεί σαν σε ένα συμβατικό full hybrid E-TECH μοντέλο, με όλα τα πλεονεκτήματα αυτού του τύπου κίνησης. Σε μικτές συνθήκες, το All-new Renault CAPTUR E-TECH Plug-In αναμένεται να καταναλώνει περίπου 1,5 λ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές του CO2 δεν θα ξεπερνούν τα 32 γρ./χλμ. (τιμές WLTP). Στο εσωτερικό, ο χώρος των επιβατών παραμένει αμετάβλητος με το πίσω κάθισμα να είναι και εδώ συρόμενο κατά μήκος (16 εκ).\

All-new Renault CAPTUR: Τιμές – εκδόσεις από 16.880 ευρώ

Βενζίνη

  • 1.0 TCe 100hp Authentic 16.880
  • 1.0 TCe 100hp Expression 17.730
  • 1.3 TCe 130hp Expression 20.800
  • 1.3 TCe 130hp Expression EDC 22.330
  • 1.0 TCe 100hp Dynamic 20.550
  • 1.3 TCe 130hp Dynamic 22.330
  • 1.3 TCe 130hp Dynamic EDC 26.650
  • 1.3 TCe 155hp Initiale Paris EDC 32.880

Υγραέριο (LPG)

  • 1.0 TCe 100hp Authentic LPG 17.680
  • 1.0 TCe 100hp Expression LPG 19.180
  • 1.0 TCe 100hp Dynamic LPG 21.350

Πετρέλαιο

  • 1.5 Blue dCi 95hp Authentic 19.550
  • 1.5 Blue dCi 115hp Authentic 20.850
  • 1.5 Blue dCi 95hp Expression 20.450
  • 1.5 Blue dCi 115hp Expression 21.850
  • 1.5 Blue dCi 115hp Expression EDC 25.650
  • 1.5 Blue dCi 95hp Dynamic 22.190
  • 1.5 Blue dCi 115hp Dynamic 25.490
  • 1.5 Blue dCi 115hp Dynamic EDC 29.850
  • 1.5 Blue dCi 115hp Initiale Paris EDC 32.950

Το All-new Renault Captur καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και από 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια

ΠΡΟΣΦΟΡΆ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑΤΟΣ: ΔΩΡΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ (ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ – ΔΙΧΡΩΜΊΕΣ)

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΜΕ ΟΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΕΩΣ 1.000 ΕΥΡΩ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.