ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Τρόμος για 26.700 ιδιοκτήτες plug-in υβριδικών μοντέλων BMW – Κίνδυνος πυρκαγιάς λόγω φόρτισης- Ξεκίνησαν οι ανακλήσεις

Τρόμος για 26.700 ιδιοκτήτες plug-in υβριδικών μοντέλων BMW – Κίνδυνος πυρκαγιάς λόγω φόρτισης- Ξεκίνησαν οι ανακλήσεις

Η BMW με επίσημη ανακοίνωση ενημερώνει ότι ξεκίνησε σε παγκόσμιο επίπεδο τις ανακλήσεις σε 26.700 plug-in υβριδικών μοντέλων αφού διαπιστώθηκε ότι υπάρχει κίνδυνος να προκληθεί φωτιά αν η μπαταρία φορτίσει στο 100% μέσω πρίζας. Υπάρχει πιθανότητα να γίνει βραχυκύκλωμα και να προκληθεί φωτιά.

Αυτό δεν άρεσε καθόλου στους υπεύθυνους της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Πρώτον γιατί θα υποβληθούν σε ένα τεράστιο έξοδο και

Δεύτερον γιατί η δυσφήμιση είναι αναπόφευκτη. Φαντασθείτε τι εντύπωση θα έχουν οι ιδιοκτήτες των plug-in υβριδικών μοντέλων BMW.

Όπως και να έχει ,η γερμανική μάρκα ζητάει από τους κατόχους των υπό ανάκληση μοντέλων, να μη φορτίζουν την μπαταρία του υβριδικού συστήματος συνδέοντας το αυτοκίνητο στην πρίζα. Τους προτρέπει να το κάνουν μόνο με το ρεύμα που παράγεται από τον θερμικό κινητήρα και από την ανάκτηση στο ρολάρισμα και το φρενάρισμα του αυτοκινήτου.

Τα μοντέλα που επηρεάζονται είναι εκείνα που κατασκευάστηκαν από τις 20 Ιανουαρίου μέχρι και τις 18 Σεπτεμβρίου του 2020. Ο λόγος του βραχυκυκλώματος είναι ένα πρόβλημα στη γραμμή παραγωγής των κελιών που αποτελούν την μπαταρία.

Σύμφωνα με την BMW, στα μοντέλα που γίνεται η ανάκληση είναι: X1, X2, X3, X5, Σειρά 2 Active Tourer, Σειρά 3, Σειρά 5, Σειρά 7, το i8 Coupe αλλά και το i8 Roadster, καθώς και το Mini Countryman.

Οι κάτοχοι των παραπάνω θα πρέπει να ενημερωθούν σχετικά, καθώς το πρόβλημα δεν εντοπίζονται σε όλα τα αυτοκίνητα.

Η BMW προμηθεύεται τις μπαταρίες από δύο εταιρείες, την CATL και τη Samsung SDI. Το ζήτημα εμφανίστηκε στη γραμμή παραγωγής μίας εκ των δύο, χωρίς να έχει γίνει γνωστό ποια, οπότε η ανάκληση εξαρτάται από την εταιρεία παραγωγής που έχει κατασκευάσει την μπαταρία του εκάστοτε αυτοκινήτου.

Συνολικά τα αυτοκίνητα που η BMW θα καλέσει για τις απαραίτητες ενέργειες είναι 26.700 περίπου. Η εταιρεία αναφέρει ότι θα έχει βρεθεί λύση μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, χωρίς να δίνει περαιτέρω πληροφορίες σχετικά.

Αυτή είναι η δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες που η εταιρεία από το Μόναχο αντιμετωπίζει ζητήματα με τα plug-in υβριδικά μοντέλα της.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Την πρώτη φορά ήταν τον Αύγουστο 2020 . Τότε είχε προχωρήσει σε ανάκληση 4.460 αυτοκινήτων, με το πρόβλημα να εντοπίζεται και πάλι στο ηλεκτρικό τμήμα του υβριδικού συστήματος. Τα μοντέλα που επηρεάστηκαν τότε ήταν τα, Σειρά 3, Σειρά 3 Touring, X1, X2, X3, X5, Σειρά 2 Active Tourer, Σειρά 7, Σειρά 5, Σειρά 5 Touring, αλλά και το Mini Countryman.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.