ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Η εικόνα της κυβέρνησης: Τοξική σκόνη στον ουρανό, θρύψαλα στο έδαφος!

Δείτε πόσο στοίχιζαν τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα όταν είχαμε δραχμές

Δείτε πόσο στοίχιζαν τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα όταν είχαμε δραχμές

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ, πόσο κόστιζαν τα αυτοκίνητα, όταν ακόμη είχαμε δραχμές και συγκεκριμένα μέχρι και το 2002;

Τη δεκαετία του ’80, για να αποκτήσει κάποιος ένα μεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο, έπρεπε να καταβάλει ένα σεβαστό χρηματικό ποσό. Ειδικά, αν ο υποψήφιος αγοραστής ενδιαφερόταν για κάποιο μοντέλο στα 1.600 κυβικά εκατοστά.

Τα μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας στους 11 φορ. ίππους, αποτελούσαν εκείνη την εποχή την «Premier League» της εγχώριας αγοράς.

Τα ποσοστά τους στην Ελλάδα ήταν σε αρκετά χαμηλά επίπεδα, όμως οι αγοραστές αυτών των αυτοκινήτων διέθεταν ιδιαίτερα δυναμικό προφίλ, εφόσον η απόκτησή τους απαιτούσε να υπάρχει οικονομική δυνατότητα άνω του μέσου όρου.

Την άνοιξη του 1984 η μέση τιμή ενός μεσαίου 1.600 στην χώρα μας άγγιζε τα 2.130.000 δραχμές, όταν ο αντίστοιχος μέσος όρος των υπόλοιπων χωρών της Ε.Ο.Κ έφτανε τις 693.000 δραχμές!

Αν και στα μεσαία των 11 φορ. ίππων υπήρχαν μερικές από τις πιο «premium» προτάσεις της ελληνικής αγοράς, συνολικά, ας δούμε πόσο κόστιζαν μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά «mainstream» μοντέλα εκείνης της περιόδου, τον Απρίλιο του 1984.

To Honda Accord 1.6 στοίχιζε λίγο κάτω από τα 2 εκ. δραχμές στην βασική του έκδοση. Στην έκδοση «ΕΧ» η τιμή του έφτανε τα 2.014.000 δρχ. Αν όμως στις επιλογές ήταν το Air Condition, το αυτόματο κιβώτιο ή ακόμα και η ηλιοροφή, τότε το κόστος ξεπερνούσε τα 2.2 εκ. δραχμές.

Το Nissan Stanza αποτελούσε μια σχετικά προσιτή επιλογή για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το Ford Sierra ήταν διαθέσιμο με βασικό κινητήρα στα 1.300 κυβ. εκατοστά. Στα 1.600 κ.εκ. ερχόταν στην χώρα μας μόνο στο επίπεδο εξοπλισμού «GL».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.