ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Αυτές είναι οι δέκα πιο συνηθισμένες ζημιές που «βγάζουν» τα αυτοκίνητα

Αυτές είναι οι δέκα πιο συνηθισμένες ζημιές που «βγάζουν» τα αυτοκίνητα

Βάσει μιας νέας έρευνας που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα σε 1 εκατομμύριο καινούργια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, διαπιστώθηκε ποια είναι τα σημεία των σύγχρονων αυτοκινήτων που εμφανίζουν τις περισσότερες βλάβες.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την CarGarantie και αφορά σε δεδομένα 1.000.000 οχημάτων καινούργιων και μεταχειρισμένων, που πραγματοποίησαν επισκευές μέσα στο 2019 στη Γαλλία.

Σύμφωνα με αυτή, ο μέσος όρος των χρημάτων που θα πληρώσει ένας Γάλλος ιδιοκτήτης για την επισκευή του αυτοκινήτου του είναι 551 ευρώ, όντας αυξημένο κατά 24 ευρώ συγκριτικά με το 2018.

Πιο ενδιαφέρον ωστόσο έχουν τα στοιχεία που δείχνουν το ποια τμήματα του αυτοκινήτου είναι πιο «ευπαθή» και ποια χρίζουν πιο συχνά επισκευές.

Τα πιο συχνά λοιπόν προβλήματα που μπορεί να εμφανίσει ένα αυτοκίνητο έχουν να κάνουν με την τροφοδοσία και την εισαγωγή αέρα (turbo κ.λπ.) σε ποσοστό 20,1% για τα καινούργια και 19,5% για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

Αμέσως μετά έρχεται το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου με 18,7% και 18,0% αντίστοιχα, ενώ στην τρίτη θέση των πιο συχνών βλαβών στα καινούργια αυτοκίνητα κατατάσσονται τα ηλεκτρονικά άνεσης (σύστημα πολυμέσων κ.λπ.) και στα μεταχειρισμένα ο κινητήρας.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις πιο συχνές βλάβες στα καινούργια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα:

Καινούργια αυτοκίνητα

  • Τροφοδοσία-εισαγωγή αέρα: 20,12%
  • Ηλεκτρικό σύστημα: 18,73%
  • Ηλεκτρονικά άνεσης: 10,75%
  • Κινητήρας: 8,73%
  • Σύστημα εξαερισμού-air condition-κλιματισμός: 5,75%
  • Σύστημα πέδησης: 5,33%
  • Σύστημα ψύξης: 5,30%
  • Κιβώτιο ταχυτήτων: 4,97%
  • Αμάξωμα: 4,47%
  • Σύστημα μετάδοσης: 3,87%

Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα

  • Τροφοδοσία-εισαγωγή αέρα: 19,52%
  • Ηλεκτρικό σύστημα: 18,04%
  • Κινητήρας: 10,81%
  • Ηλεκτρονικά άνεσης: 10,07%
  • Σύστημα ψύξης: 8,86%
  • Σύστημα εξαερισμού-air condition-κλιματισμός: 8,52%
  • Κιβώτιο ταχυτήτων: 5,60%
  • Σύστημα μετάδοσης: 3,46%
  • Σύστημα πέδησης: 3,19%
  • Σύστημα εξάτμισης: 3,15%

Η CarGarantie τονίζει ότι στα σύγχρονα αυτοκίνητα τα προβλήματα στον κινητήρα έχουν μειωθεί σε σχέση με το παρελθόν, αφού στη νέα έρευνα στα καινούργια βρίσκονται στην 4η θέση των πιο συχνών βλαβών και όχι στην 1η, όπως παλαιότερα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η εταιρεία πάντως σημειώνει ότι τα προβλήματα στον κινητήρα είναι και αυτά που έχουν και το μεγαλύτερο κόστος επισκευής, ενώ αμέσως μετά ακολουθεί η τροφοδοσία-εισαγωγή αέρα και το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.