ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Αυτά είναι τα πιο αηδιαστικά πράγματα που ξεχνάμε στο αυτοκίνητο μας

Αυτά είναι τα πιο αηδιαστικά πράγματα που ξεχνάμε στο αυτοκίνητο μας

Για πολλούς, ο καθαρισμός της καμπίνας αναβάλλεται συνεχώς, με… αηδιαστικά αποτελέσματα, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα έρευνας της βρετανικής εταιρίας καθαρισμού ΕΟΤ Cleaning.

Στην ερώτηση «Ποια είναι τα πιο αηδιαστικά πράγματα που έχετε βάλει στο αυτοκίνητο και έχετε ξεχάσει εκεί», η δημοφιλέστερη απάντηση ήταν τα χρησιμοποιημένα χαρτομάντηλα, με ποσοστό 39,1%.

Στη 2η θέση, με ελάχιστη διαφορά, ακολουθούν οι παλιές συσκευασίες φαγητού take-away, με 38,6%. Αλλά το βραβείο του αηδιαστικότερου σκουπιδιού της πρώτης 3άδας πρέπει να πάει οπωσδήποτε στα αυτοσχέδια δοχεία ούρων, τα pee bottles, που υπήρχαν στο αυτοκίνητο του 32,2% των ερωτηθέντων!

Άλλα αντικείμενα που… κοσμούν την καμπίνα πολλών αυτοκινήτων είναι οι παλιές αποδείξεις (29,5%), οι συσκευασίες σοκολάτας (27,4%), τα χρήματα (26,1%, αν και είναι απορίας άξιο ποιος αηδιάζει τόσο με τα λεφτά, ώστε να απαντήσει κάτι τέτοιο), τα ψώνια/τρόφιμα (25,8%) και τα παλιά, χαλασμένα ανταλλακτικά του ίδιου του αυτοκινήτου (23,3%).

Πιο πίσω στην κατάταξη βρίσκουμε τα πιο αηδιαστικά αντικείμενα, όπως… χρησιμοποιημένες πάνες (18,3%), χρησιμοποιημένα προφυλακτικά (10,3%), τρίχες βγαλμένες από τσατσάρα (9,7%), άπλυτα ρούχα και πετσέτες (8,9% και 8,7%) κ.ά.

Εκτός από τα ίδια τα αντικείμενα, η ίδια έρευνα κατέγραψε και τη συχνότητα καθαρισμού των αυτοκινήτων. Το 41,7% των οδηγών πλένει το αυτοκίνητο μια φορά κάθε 6 μήνες, το 24,7% κάθε 1-3 μήνες, και μόλις ένας στους δέκα το καθαρίζει κάθε 1-2 εβδομάδες. Υπάρχει και ένα ποσοστό 7,9% που ασχολείται μια φορά το χρόνο και ένα 3,5% κάθε δύο χρόνια, όμως το πραγματικά ανησυχητικό είναι ότι το 11,7% απάντησε πως δεν πλένει το αυτοκίνητο «ποτέ».

Σε αυτή την τελευταία ομάδα έγινε και ένας συσχετισμός με το χρώμα του αυτοκινήτου. Φαίνεται ότι οι περισσότεροι από αυτούς που δεν ασχολούνται ποτέ με την καθαριότητα, οδηγούν κόκκινο αυτοκίνητο (33,5%). Στην κατάταξη τα ντροπής ακολουθεί το μαύρο (23,7%) και το γκρι (18,0%).

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η έρευνα του πραγματοποιήθηκε από την ΕΟΤ Cleaning σε δείγμα 3.230 οδηγών από όλο τον κόσμο και δημοσιεύτηκε στα τέλη του 2020. Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα στο αρχείο pdf που επισυνάπτεται παρακάτω.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.