
«Miata is always the answer» λέει το παλιό γνωμικό αλλά δεν είναι λίγοι αυτοί που θα ήθελαν το Mazda MX-5 τους να έχει περισσότερη ισχύ. Ιδανικά και λιγότερο βάρος. Και να τώρα που η Rocketeer παρουσίασε το Keiryo.
«Keiryo» σημαίνει «ελαφρύ» στα ιαπωνικά και με 375 ίππους σε 850 kg, αυτό το Mazda MX-5 έχει αναλογία κιλών ανά ίππο όσο μια Ferrari F40. Ή μια McLaren 620R, αν προτιμάς κάτι πιο σύγχρονο για να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης.
Παρά τα χρονάκια που κουβαλά, ο AJ30 έχει ένα ιδιαίτερο DNA: Οι ρίζες του ανάγονται στον Ford Duratec V6, έναν κινητήρα που σχεδιάστηκε αρχικά από την Porsche, ενώ στη συνέχεια έβαλε το χεράκι της κι η Cosworth.

Ο συνδυασμός χαμηλού βάρους κι υψηλής ισχύος τοποθετεί το Keiryo σε μια κατηγορία που μέχρι σήμερα συναντούσες μόνο σε σούπερκαρ. Η αναλογία κιλών ανά ίππο του κοντράρει ιερά τέρατα της αυτοκίνησης. Ξέχνα το φιλικό, πειθήνιο, ατμοσφαιρικό ρόουντστερ -αυτό εδώ είναι απαιτητικό στην οδήγηση.
Η Rocketeer σκοπεύει να κατασκευάσει μόνο δέκα Keiryo Miata, προσφέροντας και μια λιγότερο ακραία έκδοση «Touring». Η εταιρεία σημειώνει ότι σε αυτή την περίπτωση θα προσθέσει «ορισμένες ανέσεις», κάτι που αφήνει να εννοηθεί ότι η σκληροπυρηνική εκδοχή είναι αρκετά σπαρτιάτικη.

Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε κτηνώδη Miata. Όπως εκείνο με τον θηριώδη LS2 V8 των 6,0 λίτρων: Δεν χωρούσε, οπότε ξηλώθηκε ο μπροστινός προφυλακτήρας κι η μετώπη. Λεπτομέρειες…
Προφανώς χωρίς καμία ομοιογένεια στο στήσιμο και την κατανομή βάρους. Όλα για την ευθεία. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι το Keiryo θα είναι πολύ πιο αρμονικό στην οδήγηση και προσεγμένο σε οδικά χαρακτηριστικά, χωρίς να είναι πιο αργό σε απόλυτες επιδόσεις.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.