Στα πλαίσια της επετειακής 80ης Δ.Ε.Θ. και έπειτα από πρόσκληση του Α.Ο.Θ. (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης) το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου συμμετέχει στις εκδηλώσεις για την γιορτή της Δ.Ε.Θ. ενώ παράλληλα διοργανώνεται και το 48ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ..

Σε πρώτο πλάνο η Jaguar XK120 νικήτρια του Α’ Ράλλυ Ακρόπολις το 1953 στα χέρια του Ν. Παπαμιχαήλ, τη μία από τις δύο φορές που έχει κερδίσει Έλληνας τον αγώνα. Τρίτη στη σειρά η Chevrolet Bel – air (γνωστή και ως «γουρούνα») 2η γενικής κατάταξης το ’58 στα χέρια του πρωταθλητή Τζώννυ Πεσματζόγλου

Για την πρώτη του εμφάνιση στην Θεσσαλονίκη το Μουσείο έστειλε στην έκθεση δώδεκα αυτοκίνητα «μνήμες» από εκείνα που κέρδισαν ή διακρίθηκαν στα πρώτα Ράλλυ Ακρόπολις, όπου στην διαδρομή του περιλαμβανόταν τότε και η Θεσσαλονίκη. 

Η Lancia AURELIA B20 νικήτρια του ΣΤ’ Ράλλυ Ακρόπολις το 1958 έχοντας στο πηδάλιο τον οδηγό της Formula 1 Luigi Villoresi.

Ανάμεσά τους είναι μία Jaguar XK120 νικήτρια του Α’ Ράλλυ Ακρόπολις το 1953 στα χέρια του Ν. Παπαμιχαήλ, μία Lancia AURELIA B20 νικήτρια του ΣΤ’ Ράλλυ Ακρόπολις το 1958 έχοντας στο πηδάλιο τον οδηγό της Formula 1 Luigi Villoresi, η Chevrolet Bel – air (γνωστή και ως «γουρούνα») 2η γενικής κατάταξης το ’58 στα χέρια του πρωταθλητή Τζώννυ Πεσματζόγλου και μία Renault Alpine A110 2η νικήτρια τόσο το ’75 όσο το ’76 οδηγημένη από τον πρωταθλητή «ΣΙΡΟΚΟ» (Τάσο Λιβιεράτο) με συνοδηγό τον Μ. Ανδριόπουλο. 

Σε πρώτο πλάνο η Renault Alpine A110 του «ΣΙΡΟΚΟ», ενός Έλληνα οδηγού θρύλου. 

Τα αυτοκίνητα του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου στην Δ.Ε.Θ. που είναι όλα αυτοκίνητα RALLY και παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο Ελληνικό κοινό, πλαισιώνονται από το Θρυλικό DKW 1000S του πρωταθλητή Γιώργου Ραπτόπουλου και πιο σύγχρονα αγωνιστικά από την Βόρειο Ελλάδα. Έτσι, η Δ.Ε.Θ. δημιούργησε για τα γενέθλιά της ένα μικρό Μουσείο Αγωνιστικού Αυτοκινήτου στον χώρο της, με έμφαση το Ράλλυ Ακρόπολις, τον μεγάλο εθνικό μας αγώνα.

Porsche 356B T5 1600 του 1961

VOLVO 444 του 1952

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Από δελτίο τύπου του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου