ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

Formula 1: Νικητής ο Μαξ Φερστάπεν στο GP Ουγγαρίας – «Αγκαλιά» με τον τίτλο

Στην 5η θέση τερμάτισε ο έτερος πιλότος της Red Bull Σέρχιο Πέρεθ

Formula 1: Νικητής ο Μαξ Φερστάπεν στο GP Ουγγαρίας – «Αγκαλιά» με τον τίτλο

Μία ακόμη νίκη πέτυχε ο οδηγός της Red Bull, Μαξ Φερστάπεν συνδύασε ταχύτητα και τακτική και πανηγύρισε την πρώτη θέση στο GP της Formula 1 στην Ουγγαρία, πλησιάζοντας ακόμα περισσότερο στην κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Η Mercedes έκανε το 2-3 με τους Χάμιλτον και Ράσελ να συμπληρώνουν το βάθρο, ενώ εκτός της πρώτης τριάδας τερμάτισε η Ferrari (4ος ο Σάινθ, 6ος ο Λεκλέρ). Στην 5η θέση τερμάτισε ο έτερος πιλότος της Red Bull, Σέρχιο Πέρεθ.

Ο Φερστάπεν κέρδισε γρήγορα τις θέσεις που ήθελε, ανεβαίνοντας στην 5η θέση.

Όταν Χάμιλτον και Φερστάπεν μπήκαν στα pit stop όμως, ο δεύτερος κέρδισε την 4η θέση, καθώς το undercut του δούλεψε άριστα.

Η κίνηση της Ferrari με τον Λεκλέρ αποδείχτηκε ολόσωστη, καθώς όταν ο Μονεγάσκος επέστρεψε στην πίστα βρέθηκε μπροστά από τον Σάινθ και με ένα σετ φρέσκων μεσαίων ελαστικών, κάτι που του έδινε την ευκαιρία να κυνηγήσει τον Ράσελ με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.

Ο Λεκλέρ πλησίασε πάρα πολύ τον Ράσελ, με τον δεύτερο να αμύνεται παθιασμένα, αλλά τελικά ο οδηγός της Ferrari με εκπληκτική κίνηση πέρασε από την εξωτερική και ανέβηκε πρώτος.

Λίγο αργότερα η Red Bull κάλεσε τον Φερστάπεν για δεύτερη αλλαγή ελαστικών και αυτό έφερε τους Ράσελ, Λεκλέρ στα pit στον επόμενο γύρο. Ο Φερστάπεν εκτέλεσε στην εντέλεια ένα ακόμη undercut και ο Ολλανδός βρέθηκε πίσω από τον Λεκλέρ και μπροστά από τον Ράσελ.

Ο Φερστάπεν όμως είχε το πλεονέκτημα, καθώς έβαλε τα μεσαία ελαστικά ενώ ο Λεκλέρ δεν είχε άλλη επιλογή από τα σκληρά.

Ο Φερστάπεν πέρασε τον Λεκλέρ, που δεν μπορούσε να ζεστάνει τα ελαστικά του, αλλά λίγο αργότερα έκανε τετακέ και έχασε την θέση που μόλις είχε αποκτήσει. Έτσι, ο Λεκλέρ βρέθηκε ξανά μπροστά του και πίσω από τους Σάινθ και Χάμιλτον, που δεν είχαν κάνει ακόμα το δικό τους δεύτερο pit stop.

Η διαφορά ανάμεσα στα μεσαία ελαστικά του Φερστάπεν και στα σκληρά του Λεκλέρ έκανε αναπόφευκτο το προσπέρασμα.

Από εκείνο το σημείο και έπειτα ο Φερστάπεν δεν έχασε ποτέ ξανά το προβάδισμα και πανηγύρισε μία σπουδαία νίκη.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.