ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κασσελάκης θα τα «κουτσοκαταφέρει» στις ευρωκάλπες , ο Κούλης θα μείνει πρωθυπουργός, έτσι ή αλλιώς. Αυτόν τον Ανδρουλάκη λυπάμαι...

Ανανέωση για τα Honda Jazz και Jazz Crosstar

Τα Honda Jazz και Jazz Crosstar φρεσκαρίστηκαν εσωτερικά και εξωτερικά, δέχθηκαν βελτιώσεις στο υβριδικό τους σύστημα, ενώ στην γκάμα τους προστέθηκε η νέα έκδοση Advance Sport

Ανανέωση για τα Honda Jazz και Jazz Crosstar

O Ιάπωνας κατασκευαστής προχώρησε σε μικροεπεμβάσεις στο εσωτερικό και το εξωτερικό των Honda Jazz και Jazz Crosstar, αναβάθμισε το υβριδικό τους σύστημα e:HEV που προσφέρει πλέον αυξημένη ισχύ και αποδοτικότητα, ενώ εμπλούτισε την γκάμα με τη νέα έκδοση Advance Sport.

Οι εκδόσεις Elegance και Advance του Jazz απέκτησαν ανασχεδιασμένη μάσκα και προφυλακτήρες και πιο σκούρα φώτα εμπρός. Όσο για το Jazz Crosstar, οι προφυλακτήρες του ανασχεδιάστηκαν και το αμάξωμα κοσμείται με μαύρο πλαστικό και λεπτομέρειες σε ασημί χρώμα.

Στο εσωτερικό, οι εκδόσεις Elegance και Advance διαθέτουν νέες επιλογές χρωμάτων, υλικών και φινιρισμάτων, ενώ στο Crosstar υπάρχουν νέες επενδύσεις καθισμάτων και νέο φινίρισμα στο ταμπλό.

Παράλληλα, η γκάμα του Jazz εμπλουτίστηκε με τη νέα έκδοση Advance Sport. Διατίθεται αποκλειστικά στο χρώμα Urban Gray και διακοσμεί το μοντέλο με πιο επιθετική μάσκα και προφυλακτήρες, καθρέπτες σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα και ζάντες 16″.

Η καμπίνα της διακοσμείται από κίτρινες ραφές, το τιμόνι είναι τριάκτινο και τα καθίσματα είναι ντυμένα με ένα συνδυασμό μαύρου συνθετικού suede και γκρι συνθετικού δέρματος. Επίσης, εξοπλίζεται με 8% λιγότερο σκληρά ελατήρια εμπρός και 20% σκληρότερα ελατήρια πίσω.

Κάτω από το καπό, η Honda έκανε βελτιώσεις στο υβριδικό σύστημα e:HEV που έχουν ως στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας του. Συγκεκριμένα, η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα έχει αυξηθεί κατά 14 PS, ανεβάζοντας έτσι την ισχύ στους 122 PS, ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ-γεννήτρια αποδίδει 11 PS περισσότερους, αυξάνοντας της ισχύ του στους 106 PS.

Την ίδια στιγμή η ισχύς του ατμοσφαιρικού βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων με άμεσο ψεκασμό έχει αυξηθεί κατά 10 PS, αποδίδοντας πλέον 107 PS. Η ροπή παραμένει στα 131 Nm.

Ο κατασκευαστής προχώρησε και σε βελτιώσεις στο αυτόματο κιβώτιο του Jazz για ακόμα πιο ομαλή λειτουργία και φιλικότητα στη χρήση. Επιπλέον, η έκδοση Advance Sport προσφέρει πιο άμεση απόκριση γκαζιού σε σχέση με τις υπόλοιπες και το linear shift control έχει αναβαθμιστεί προκειμένου να προσφέρει στον βενζινοκινητήρα ένα υψηλότερο σημείο αλλαγής ταχυτήτων στις 6.300 rpm.

Να σημειώσουμε ότι η Honda ακούγοντας τα σχόλια των πελατών, έδωσε τη δυνατότητα ρυμούλκησης 500 kg στο νέο Jazz.

Τέλος, όπως είναι φυσικό το Jazz θωρακίζεται από το Honda SENSING που προσφέρει ένα πλήρες πακέτο ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, με τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας του να έχουν αναθεωρηθεί για μειωμένη παρέμβαση στην καθημερινή οδήγηση.

Οι πωλήσεις του νέου Honda Jazz και του Jazz Crosstar θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2023.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.