ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Οι εργαζόμενοι στη Ferrari μπορούν να γίνουν μέτοχοί της!

Για πολλούς, το να δουλεύεις στη Ferrari είναι ένα όνειρο. Πλέον αυτό το όνειρο μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερο

Οι εργαζόμενοι στη Ferrari μπορούν να γίνουν μέτοχοί της!

Η Ferrari αυτή τη περίοδο διανύει μία από τις καλύτερες περιόδους της ιστορίας της, με τις πωλήσεις και τα κέρδη της να εκτινάσσονται σε επίπεδα ρεκόρ.

Η εφορία που υπάρχει στο Maranello είναι διάχυτη και αυτό αν μη τι άλλο επηρεάζει και τους 5.000 υπαλλήλους της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Συγκεκριμένα λοιπόν, οι εργαζόμενοι της Ferrari θα μπορούν να αποκτήσουν μετοχές της εταιρείας, η αξία των οποίων κυμαίνεται στις €2.100.

Εάν οι μετοχές διατηρηθούν για τουλάχιστον τρία χρόνια, η Ferrari θα ξεκλειδώσει τη δυνατότητα αγοράς επιπλέον μετοχών, όχι όμως περισσότερο από το 15% της αξίας της πρώτης αγοράς.

Ενώ οι περισσότεροι εργαζόμενοι εδρεύουν στην Ιταλία, το πρόγραμμα θα είναι διαθέσιμο σε όσους εργάζονται στο εξωτερικό.

Η αγορά μιας μετοχής δεν θα επιφέρει πρόσθετες χρεώσεις και στην πραγματικότητα το Maranello θα καλύψει το κόστος που συνεπάγεται η διαχείριση του σχεδίου.

Να θυμίσουμε σε αυτό το σημείο, πως το 24,44% της Ferrari ανήκει στην ολλανδική εταιρεία Exor N.V, το 10,39% Trust Piero Ferrari (ο Piero είναι ο μοναδικός εν ζωή γιος του Enzo Ferrari), με τις επενδυτικές εταιρείες BlackRock και T. Rowe Price Associates να έχουν την κατοχή τους το 5,69% και 4,48% των μετοχών αντίστοιχα. Το υπόλοιπο 55% ανήκει σε διάφορους μετόχους του δημοσίου, μετά από απόφαση της FCA.

Στα άμεσα σχέδια της Ferrari εκτός των άλλων, είναι και η πρόσληψη 250 εργαζομένων μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024, για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στην πρωτόγνωρα αυξημένη ζήτηση, με την παραγωγή να έχει ήδη καλύψει όλο το 2025. Η ζήτηση μάλιστα αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω μετά την κυκλοφορία του πρώτου της ηλεκτρικού αυτοκινήτου, στα τέλη του 2025.

Συν τοις άλλοις, τον Ιούνιο του 2024 θα εγκαινιάσει ένα νέο εργοστάσιο στο Maranello, όπου και θα κατασκευάζονται τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Μιλώντας για την ηλεκτροκίνηση, τα υβριδικά ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα κατά το τρίτο τρίμηνο του 2023.

Μέχρι το 2030, οι άνθρωποι του Maranello θεωρούν πως το 40% των ετήσιων πωλήσεων τους θα αφορά υβριδικά σύνολα, το 40% ηλεκτρικά και το υπόλοιπο 20% μοντέλα με θερμικούς κινητήρες.

Σύμφωνα πάντως με τον CEO της εταιρείας, Benedetto Vigna τα θερμικά μοτέρ της Ferrari έχουν ακόμα ζωή, ποντάροντας πολλά στα συνθετικά καύσιμα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.