ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Seres 5: Πρεμιέρα στην Ελλάδα για το νέο premium ηλεκτρικό SUV από την Κίνα

Το ηλεκτρικό Seres 5 ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα με μια τετρακίνητη έκδοση 585 ίππων

Seres 5: Πρεμιέρα στην Ελλάδα για το νέο premium ηλεκτρικό SUV από την Κίνα

Μια νέα κινεζική μάρκα, που ακούει στο όνομα Seres, προστέθηκε στην ελληνική αγορά με τα αυτοκίνητά της να εισάγονται αποκλειστικά από την ΣΠΑΝΟΣ ΑΕ. 

Τα εγκαίνια της έκθεσης στη λεωφόρο Κηφισίας έγιναν παράλληλα με την αποκάλυψη του Seres 5, το οποίο στην έκδοση 4WD 80kW είναι άμεσα διαθέσιμο με τιμή που ξεκινά από τα €58.500.

Η Seres ιδρύθηκε το 1986 με βασική δραστηριότητα τα οχήματα νέας ενεργειακής τεχνολογίας με πολλαπλούς άξονες ενασχόλησης όπως έρευνα και ανάπτυξη, κατασκευή, πωλήσεις και τεχνική υποστήριξη οχημάτων νέας τεχνολογίας, αλλά και παραγωγής μπαταριών.

Η εταιρεία δίνει μεγάλη έμφαση στην καινοτομία και για το λόγο αυτό εστιάζει στην έρευνα, γεγονός που της εξασφάλισε ηγετική θέση στην τεχνολογία επέκτασης της αυτονομίας, στην ηλεκτρονική και στην ηλεκτρική αρχιτεκτονική.

Τα αυτοκίνητά της εξάγονται σε περισσότερες από 70 χώρες σε όλο τον κόσμο και οι δύο μάρκες της, Seres και DFSK, πωλούνται ήδη σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές όπως αυτές της Γερμανίας, της Γαλλίας και της Βρετανίας.

Πρεμιέρα στην Ελλάδα με το Seres 5
Στη διάρκεια της παρουσίασης της εταιρείας αποκαλύφθηκε και το Seres 5. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό premium Sport SUV που συνδυάζει υψηλή ποιότητα και απόδοση.

Εξωτερικά ξεχωρίζει για τον καλαίσθητο αλλά και δυναμικό ταυτόχρονα σχεδιασμό του. Με LED φωτά ημέρας που το σχέδιό τους παραπέμπει στο ελληνικό γράμμα «Σ» πατά πάνω σε μεγάλους τροχούς διαστάσεων 255/45 R20. Ιδιαίτερα ξεχωριστή είναι η πλευρική γραμμή που διατρέχει το αμάξωμα η οποία ακούει στο όνομα «Dolphin Leap», καθώς σύμφωνα με τον κατασκευαστή αναπαριστά την κίνηση που κάνει το δελφίνι στη διάρκεια ενός άλματος έξω από το νερό.

Το Seres 5 βασίζεται σε αυτοφερόμενο πλαίσιο, έχει διπλά ψαλίδια με αντιστρεπτική δοκό εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμούς πίσω. Με μήκος 4.710 mm, πλάτος 1.930 mm και ύψος 1.620 mm, προσφέρει πλούσιους χώρους στους επιβάτες του, χάρη και στο μεταξόνιο των 2.875 mm.

Στο εσωτερικό πνέει αέρα πολυτέλειας καθώς αυτό είναι επενδεδυμένο με δέρμα Nappa (διαθέσιμο σε 5 χρωματικές επιλογές). Τα καθίσματα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, θερμαινόμενα, αεριζόμενα και διαθέτουν και  λειτουργία μασάζ. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη πολυμέσων υψηλής ευκρίνειας 15,6”, με τον οδηγό να αντλεί πληροφορίες από έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων LCD 12,3 ιντσών. Παράλληλα υπάρχει head-up display και τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών.

Κινητήρες και εκδόσεις
Η έκδοση με την οποία το Seres 5 ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα είναι η τετρακίνητη με ισχύ 585 PS και ροπή 940 Nm. Τα 0-100 km/h έρχονται σε 4,2″, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 200 km/h. Η μπαταρία στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει χωρητικότητα 80 kWh και εξασφαλίζει αυτονομία 483 km.

Σύμφωνα με την εταιρεία για τη φόρτιση από το 30% στο 80% απαιτούνται λιγότερα από 25 λεπτά σε ταχυφορτιστή DC 100 kW, ενώ σε εναλλασσόμενο ρεύμα 11 kW απαιτούνται από 3,6 – 4,1 ώρες. Η έκδοση αυτή είναι άμεσα διαθέσιμη με τελική λιανική τιμή τα €58.500, με την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά».

Υπάρχει και μια άλλη έκδοση με μπαταρία 90 kWh, με την ίδια ισχύ και ροπή. Εδώ η αυτονομία ανεβαίνει στα 530 km και η επιτάχυνση για το 0-100 km/h διαρκεί 3,7”.

Το Seres 5 διατίθεται και σε μια «μικρή» έκδοση με κίνηση μόνο στον πίσω άξονα και μπαταρία 80 kWh. Εδώ η ισχύς φτάνει τους 300 ίππους και η ροπή τα 420 Nm. Οι επιδόσεις είναι 6,8″ για το 0-100km/h και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 km/h, με την αυτονομία να είναι στα 500km.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Να σημειώσουμε πως άμεσα διαθέσιμη είναι η έκδοση 4WD 80kW με τις υπόλοιπες εκδόσεις να είναι διαθέσιμες για παραγγελία σύντομα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.