Alpine εναντίον Ferrari με υβριδικό hypercar 1.000 ίππων
Η γαλλική φίρμα επιβεβαίωσε ότι ετοιμάζει για το 2028 ένα hypercar με θερμικό κινητήρα V6 και δύο ηλεκτροκινητήρες
Newsroom | email: info@pronews.gr
Η Alpine επιβεβαίωσε επισήμως πως θα παρουσιάσει το 2028 ένα hypercar, με στόχο να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως η Ferrari SF90 Stradale.
Το νέο μοντέλο θα κινείται από έναν τούρμπο V6 σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός άξονα, με την τελική απόδοση να ξεπερνά τους 1.000 ίππους και τη μετάδοση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς.
Η νέα ναυαρχίδα της Alpine θα εξελιχθεί από τη Hypertech Alpine, το αγωνιστικό και τεχνολογικό παρακλάδι του Renault Group που έχει την έδρα του στο Viry-Châtillon, εκεί όπου αναπτύσσονται και οι κινητήρες της Alpine F1.
Το φιλόδοξο project έρχεται σε μία περίοδο που η γαλλική μάρκα προχωρά στον σταδιακό εξηλεκτρισμό της γκάμας της, με την A110 να ολοκληρώνει τον κύκλο της ως το τελευταίο βενζινοκίνητο μοντέλο της εταιρείας μέσα στο 2025.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον CEO της Alpine, Philippe Krief, η απόφαση να επιλεγεί ένας θερμικός κινητήρας για την κορωνίδα της γκάμας ήταν συνειδητή.
«Δεν πουλάμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πουλάμε σπορ και παθιασμένα αυτοκίνητα», δήλωσε ο Krief στην παρουσίαση του νέου A390, ενός ηλεκτρικού SUV που θα δούμε σύντομα στους δρόμους.
Το hypercar της Alpine αντλεί έμπνευση από το εντυπωσιακό πρωτότυπο Alpenglow, που είχε παρουσιαστεί με έναν V6 και τεχνολογία καύσης υδρογόνου. Αν και αυτή η μορφή ενέργειας παραμένει στο τραπέζι για το μέλλον -ειδικά ως πιθανή λύση παράτασης ζωής για μοντέλα που δεν θα συμμορφώνονται με τις νέες ευρωπαϊκές ρυθμίσεις του 2035- η έκδοση παραγωγής του νέου Alpine θα είναι αρχικά plug-in hybrid. Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.