ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Για να στείλεις «και άλλα πολεμικά» σε μια κρίση όπως της Κάσου πρέπει να τα έχεις κιόλας, έτσι;

Ανακοινώθηκε η τιμή του MG3 Hybrid+ στην Ελλάδα

Το ολοκαίνουργιο MG3 Hybrid+ αποτελεί με το καλημέρα έναν άκρως υπολογίσιμο αντίπαλο στην κατηγορία των σουπερμίνι

Ανακοινώθηκε η τιμή του MG3 Hybrid+ στην Ελλάδα

Μια ιδιαίτερά ενδιαφέρουσα προσθήκη στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, που ακούει στο όνομα MG3 προσγειώθηκε στην ελληνική αγορά, ξεκινώντας την εμπορική του πορεία από τις €20.540.

H επιστροφή της MG στην ελληνική αγορά έκανε θόρυβο, καθώς από την πρώτη μέρα του επαναλανσαρίσματός της έφερε στην Ελλάδα μοντέλα με πολύ δυνατό value for money σχεδόν σε όλες τις εμπορικές κατηγορίες. Πλέον όμως, με το MG3 έρχεται να ταράξει τα νερά στη σφόδρα ανταγωνιστική κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.

Και το κάνει πηγαίνοντας… κόντρα στο ρεύμα καθώς το MG3 είναι το πρώτο φουλ hybrid μοντέλο της φίρμας. Η εικόνα του μπορούμε να πούμε πως είναι γνώριμη μιας και παρά το γεγονός ότι είναι ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο δανείζεται την αιχμηρή και σύγχρονη σχεδίαση από τα ομογάλακτα μοντέλα που κυκλοφορούν εδώ και μερικούς μήνες στη χώρα μας.

Με μήκος στα 4,1 m, το νέο, υβριδικό χάτσμπακ της MG τοποθετείται στο άνω άκρο της κατηγορίας των σουπερμίνι και υπόσχεται παραπάνω από επαρκής χώρους για τέσσερις ενήλικες επιβάτες.

Ανοίγοντας την πόρτα, ο οδηγός έρχεται σε επαφή με μία μίνιμαλ και καθόλα σύγχρονη καμπίνα, όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλα τα μοντέλα της φίρμας. Σχεδιαστικό highlight αποτελεί το δίχως άλλο το cockpit με τις δύο ψηφιακές οθόνες, που παραπέμπει στο MG4.Πίσω από το τιμόνι συναντάμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”, που πρακτικά ενσωματώνει όσες πληροφορίες χρειαστεί ο οδηγός. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,25” που με τη σειρά της υποστηρίζει δορυφορική πλοήγηση, Android Auto και Apple Car Play.

Αναμφίβολα όμως, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον κρύβεται στα σωθικά του MG3. Κάτω από το καπό του βρίσκεται ένας βενζινοκινητήρας 1.5 lt, που αποδίδει 105 ίππους και 128 Nm ροπής. Συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 250 Nm. Φτάνοντας έτσι στην ιδιαίτερα εντυπωσιακή, για σουπερμίνι ισχύ των 195 ίππων.

Να σημειώσουμε επίσης πως η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου τριών σχέσεων, με την χωρητικότητα της μπαταρίας να αγγίζει τις 1,83 kWh, γεγονός που επιτρέπει στο ολοκαίνουργιο μικρό της MG να κινείται ηλεκτρικά σε ένα μεγάλο μέρος κατά την οδήγηση εντός πόλης.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Δείτε αναλυτικά τις τιμές του νέου MG3 στην ελληνική αγορά στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.