
Το Dacia Sandero θα αποκτήσει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης ως μέρος ενός facelift, με ήπιες αισθητικές επεμβάσεις να φρεσκάρουν την εμφάνισή του.
Το υβριδικό Dacia Sandero Stepway θα ονομάζεται Hybrid 155. Με 155 ίππους, 170 Nm και χωρητικότητα μπαταρίας 1,4 kWh, πρόκειται για τη διάταξη που θα απολαύσουμε και στο Jogger, το Duster και το Bigster. Θυμίζουμε ότι το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της διάταξης έχει τέσσερις σχέσεις για τον βενζινοκινητήρα και δύο σχέσεις για τον ηλεκτροκινητήρα.
Ο επικεφαλής απόδοσης προϊόντων, Patrice Lévy-Bencheton, δήλωσε ότι το ρουμανικό μοντέλο πρέπει να παραμείνει όσο το δυνατόν πιο προσιτό για να διατηρήσει τη θέση του ως το αυτοκίνητο με τις υψηλότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.

«Αυτό που είναι πολύ ενδιαφέρον είναι ότι οι πελάτες του Sandero και του Sandero Stepway είναι αρκετά διαφορετικοί μεταξύ τους», είπε. «Οι αγοραστές του Stepway είναι πιο εκλεκτικοί, ενώ αυτοί του Sandero εστιάζουν στην απόλυτη οικονομία. Έτσι, αρχικά το Hybrid 155 δεν θα προσφέρεται στο βασικό Sandero. Μπορεί να γίνει εύκολα, επειδή έχει ακριβώς τον ίδιο χώρο κινητήρα και όλα τα σχετικά με το Stepway. Το θέμα είναι αν θα σημειώσει πωλήσεις ή όχι». Η προσθήκη του υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης συνοδεύεται από μια σειρά στιλιστικών βελτιώσεων για τα Sandero, Sandero Stepway και Jogger. Έχουν αποκτήσει μια νέα φωτεινή υπογραφή LED που πλαισιώνεται με νέα μάσκα. Αλλά και νέα μοτίβα πίσω φώτων τύπου pixel, τα οποία στο Jogger έχουν σχεδιαστεί ώστε να δείχνουν πως εκτείνονται από το πίσω παράθυρο. Τα Jogger και Sandero Stepway διαθέτουν πλέον νέες επενδύσεις αμαξώματος κατασκευασμένες από πλαστικό «Starkle», οι οποίες περιέχουν 20% ανακυκλωμένα υλικά. Νέα χρώματα και σχέδια ζαντών υπάρχουν διαθέσιμα σε όλη την γκάμα. Υπάρχουν επίσης ανεπαίσθητες αλλαγές στο εσωτερικό, με τα τρία μοντέλα να αποκτούν αεραγωγούς νέας εμφάνισης, πιο ανθεκτικές υφασμάτινες επενδύσεις, αναδιαμορφωμένο τιμόνι για «βελτιστοποιημένη εργονομία». Ενώ το νέο infotainment έχει πλέον 10,0 από 8,0 ίντσες πριν. Η Dacia έχει επίσης αντικαταστήσει το βασικό Sandero TCe 90 με ένα ελαφρώς πιο ισχυρό TCe 100, το οποίο αυξάνει την ισχύ του 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα των 1,0 lt από τους 90 στους 100 ίππους. 
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.