
Γνωριμία με ένα «άγνωστο» Renault! Αν το όνομά του δε σου λέει κάτι, δεν είσαι ο μόνοι. Το Renault Triber παρουσιάστηκε το 2019 αποκλειστικά για την αγορά της Ινδίας και δεν έχει κάνει ποτέ την εμφάνισή του στην Ευρώπη.
Πρόκειται για ένα μίνι MPV με μήκος μόλις 3,99 μέτρα, αλλά με δυνατότητα μεταφοράς έως και επτά επιβατών. Αυτό το καταφέρνει χάρη στον έξυπνο, κυβικό σχεδιασμό που θυμίζει κάτι ανάμεσα σε μικρό SUV και πολυμορφικό. Το πρόσφατο facelift του Renault Triber φέρνει σύγχρονες πινελιές όπως νέες φωτιστικές μονάδες, διχρωμία στο αμάξωμα, λεπτομέρειες τύπου «σκι» εμπρός/πίσω και μοντέρνο λογότυπο, τουλάχιστον στις πλουσιότερες εκδόσεις. 
Οι βασικές εκδόσεις παραμένουν πιο λιτές, αλλά ακόμα κι έτσι η σχέση τιμής/εικόνας είναι εντυπωσιακή. Με εσωτερικούς χώρους που μάλιστα δεν φαντάζεσαι.
Σε 5θέσια διάταξη, το πορτμπαγκάζ προσφέρει 625 λίτρα χωρητικότητα, νούμερο που ούτε το Austral δεν μπορεί να ξεπεράσει, με το νέο Espace φτάνει οριακά τα 695 λίτρα. Παράλληλα, οι επιβάτες απολαμβάνουν σύγχρονες ανέσεις όπως: Το εσωτερικό του Triber κάθε άλλο παρά low-cost δείχνει, ειδικά στις πιο πλούσιες εκδόσεις. Το αδύναμο σημείο: Oι επιδόσεις! Ο κινητήρας του Trivber είναι ένας 3κύλινδρος 1.0 με 72 ίππους, που προφανώς δεν εντυπωσιάζει. Με επτά επιβάτες και αποσκευές, οι επιδόσεις κινούνται σε υποτονικό επίπεδο -στην Ινδία δεν βιάζονται. Κι όπως έχει πάει στη δεύτερη μεγαλύτερη χώρα σε πληθυσμό στον κόσμο κι έχει δει πού και πώς οδηγούν, θα καταλάβει… Όλα αυτά… από 6.200 ευρώ Ναι, καλά διαβάσατε. Στην Ινδία, το Renault Triber ξεκινά από μόλις 6.200 ευρώ, ενώ ακόμα και η πλούσια έκδοση Emotion φτάνει μόλις τα 8.500 ευρώ. Με τέτοιον εξοπλισμό, πρακτικότητα και χώρους, το value for money είναι εξωπραγματικό. «Η πεμπτουσία του low-cost» γράφαμε το 2019, όταν το είχαμε πρωτοπαρουσιάσει. Γιατί δεν έρχεται στην Ευρώπη; Το Renault Triber δεν πληροί τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ρύπων και ασφάλειας. Ακόμη κι αν κάλυπτε τις πρώτες, η έλλειψη προηγμένων συστημάτων παθητικής ασφάλειας θα το καθιστούσε «επικίνδυνο» με βάση τα ευρωπαϊκά στάνταρ. Η ερώτηση ωστόσο, παραμένει: Θα δεχόμασταν ένα τόσο απλό και οικονομικό αυτοκίνητο αν κάλυπτε τα βασικά;
– Ψηφιακό πίνακα οργάνων
– Μεγάλη οθόνη αφής
– Cruise control
– Έξι αερόσακους
– Διζωνικό κλιματισμό (ρυθμίσεις για τη δεύτερη σειρά καθισμάτων)
– stop/start
– Διπλό ντουλαπάκι

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.