ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θυμάστε την Τράπεζα Κρήτης και τον Κοσκωτά; Ε, τώρα λέγεται Attica Bank!

Ανανέωση για την BMW M2, 20 επιπλέον ίπποι, ασημί ζάντες

Η M2 αποκτά την ίδια ισχύ με τις μεγαλύτερες Μ3 και Μ4, αλλά οι ασημί ζάντες τις δίνουν λιγότερο αλήτικη εμφάνιση

Ανανέωση για την BMW M2, 20 επιπλέον ίπποι, ασημί ζάντες

H BMW M2 ανανέωθηκε στα πλαίσια του facelift όλης της 2 Series και τα καλά νέα είναι ότι διατήρησε το χειροκίνητο κιβώτιο. Αλλά κι ότι δυνάμωσε ένα κλικ, φτάνοντας πλέον τους 480 ίππους. Ισοφάρισε δηλαδή τις μεγάλες της «αδερφές», τη Μ3 και τη Μ4.

Ο 6κύλινδρος σε σειρά των 3,0 lt αποδίδει 550 Nm όταν συνδυάζεται με μηχανική μετάδοση και 600 Nm όταν φοράει το 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Όλα κατευθύνονται στους πίσω τροχούς, καθιστώντας την BMW M2 ό,τι πιο κοντινό στην αρχέγονη Ε30 Μ3 υπάρχει στην γκάμα των Βαυαρών σήμερα.

Η αυτόματη είναι μάλιστα λίγο πιο γρήγορη στις επιταχύνσεις από στάση, φτάνοντας τα 100 km/h σε 4,0” αντί για 4,2” της χειροκίνητης. Στο 0-200, η διαφορά ανοίγει περισσότερο: 12,9” έναντι 13,7”.

Η χειροκίνητη όμως δίνει καλύτερο έλεγχο στις πλαγιολισθήσεις κι αναμένεται να αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό ποσοστό των πωλήσεων, ειδικά στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 km/h, αλλά φτάνει τα 285 αν επιλέξετε το έξτρα πακέτο M Driver.

Το οπτικό φρεσκάρισμα έχει επιφέρει ελάχιστες αλλαγές στο αμάξωμα, με τις κυριότερες να αφορούν το μαύρισμα των τεσσάρων απολήξεων της εξάτμισης, το ασήμωμα στις ζάντες και τα τρία επιπλέον χρώματα βαφής.

Στην καμπίνα, τα καλά νέα αφορούν στα M Carbon μπάκετ καθίσματα. Μπορούν να παραγγελθούν ξεχωριστά κι όχι μόνο στο ακριβό έξτρα Carbon Fiber πακέτο, όπως συνέβαινε μέχρι τώρα.

Ο αγοραστής θα αποκτήσει το τελευταίο infotainment της BMW, το iDrive 8.5. Πολλοί όμως φυσικοί διακόπτες πετάχτηκαν στον κάλαθο των αχρήστων, οπότε ο έλεγχος της θερμοκρασίας, του εξαερισμού, της θέρμανσης των καθισμάτων και του τιμονιού απαιτούν να μπείτε στα μενού του infotainment.

Οι παραδόσεις της φρεσκαρισμένης BMW M2 θα ξεκινήσουν τον Αύγουστο του 2024, αλλά δεν γνωρίζουμε την ελληνική τιμολόγηση, αφού το νέο μοντέλο δεν εμφανίζεται ακόμα στον διαμορφωτή της αντιπροσωπείας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.