Aston Martin DBX S: Ισχυρότερη, ελαφρύτερη, αξιολάτρευτη
Η Aston Martin DBX S έχει 20 ίππους επιπλέον, αλλά το ελάφρωμα είναι προαιρετικό. Και μάλλον πολύ ακριβό
Newsroom | email: info@pronews.gr
Αρχικά, υπήρχαν δύο εκδόσεις της Aston Martin DBX. Η βασική με 550 ίππους, η οποία καταργήθηκε πέρυσι. Κάτι που άφησε την DBX707 των ομώνυμων 707 ίππων ως τη μόνη επιλογή. Μέχρι τώρα τουλάχιστον, που απέκτησε ένα «S» στο όνομά της.
Έτσι, στην περίπτωση της Aston Martin DBX S, ο twin-turbo V8 των 4,0 lt αποδίδει 727 ίππους. Χρησιμοποιώντας αναβαθμίσεις στα τούρμπο που σύμφωνα με την εταιρεία, έρχονται από τη Valhalla.
Δεν ανακοινώνεται διαφορά στο 0-100, που παραμένει στα 3,3”, ούτε στην τελική ταχύτητα που παραμένει αμετάβλητη, στα 310 km/h. Το 100-200 διαρκεί κάποια δέκατα του δευτερολέπτου λιγότερο, κουβέντα να γίνεται.
Αλλά οι Βρετανοί υπόσχονται μια πιο ανόθευτη οδηγική εμπειρία. Όταν επιλέξεις τις λειτουργίες Sport και Sport + στο 9άρι αυτόματο κιβώτιο, οι αλλαγές είναι πιο γρήγορες και πωρωτικές. Ενώ η κρεμαγιέρα έχει πλέον πιο γρήγορο βήμα.
Το σύστημα τετρακίνησης παραμένει αμετάβλητο από την DBX707, που σημαίνει ότι έως και το 50% της ροπής μπορεί να σταλεί στον κάθε άξονα, ανάλογα με τις συνθήκες. Η ανάρτηση παραμένει επίσης αυτούσια.
Αλλά αυτό δεν είναι κακό, αφού η Aston Martin μάς υπενθυμίζει ότι η DBX φρεσκαρίστηκε πέρυσι και είναι ήδη βελτιωμένη. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει κάρμπον δισκόφρενα 16,5 ιντσών μπροστά και 15,3 πίσω.
Δεν θα βρεις καμία αξιοσημείωτη αλλαγή στην καμπίνα, εκτός από επιπλέον επιλογές εξοπλισμού και βέβαια, τον λογότυπο «S». Αλλά το αμάξωμα είναι μια διαφορετική ιστορία. Το πιο επιθετικό μπροστινό σπόιλερ και ο νέος πίσω διαχύτης χαρίζουν πιο επιθετική στάση. Οι διπλές -ανά πλευρά- απολήξεις της εξάτμισης είναι πλέον κάθετα προσανατολισμένες.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.