Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

Aston Martin: Μείωση 5% στο εργατικό δυναμικό και νέα καθυστέρηση για το πρώτο EV

H Aston Martin επιδιώκει να μείωσει το κόστος και τη χρηματοοικονομική βιωσιμότητα εν μέσω παγκόσμιων προκλήσεων

Aston Martin: Μείωση 5% στο εργατικό δυναμικό και νέα καθυστέρηση για το πρώτο EV

Η Aston Martin ανακοίνωσε σήμερα (Τετάρτη 26/2) τη μείωση περίπου 5% του παγκόσμιου εργατικού της δυναμικού, στο πλαίσιο προσπάθειας περαιτέρω μείωσης του κόστους και ενίσχυσης των μελλοντικών επενδύσεων. Παράλληλα, καθυστερεί για δεύτερη φορά την κυκλοφορία του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

«Μετά από μια περίοδο έντονων λανσαρισμάτων νέων μοντέλων, σε συνδυασμό με τις προκλήσεις της βιομηχανίας και της ίδιας της εταιρείας, η προσοχή μας στρέφεται πλέον στην επιχειρησιακή εκτέλεση και στην επίτευξη χρηματοοικονομικής βιωσιμότητας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aston Martin, Adrian Hallmark.

Η απόφαση αυτή έρχεται σε μια περίοδο κατά την οποία οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως o όμιλος Volkswagen και η Stellantis, προειδοποιούν για αυξανόμενο κόστος εν μέσω επιδεινούμενων προοπτικών ζήτησης σε βασικές αγορές όπως η Κίνα, αλλά και υπό τον φόβο ενός εμπορικού πολέμου μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Πεκίνου.

Η Aston Martin εκτιμά ότι η περικοπή θέσεων εργασίας θα της αποφέρει εξοικονόμηση περίπου 25 εκατομμυρίων λιρών (31,6 εκατομμύρια δολάρια).

Όσον αφορά τα μοντέλα, η βρετανική φίρμα θα δώσει προτεραιότητα στο plug-in hybrid Valhalla, ενώ το πρώτο BEV αναμένεται πλέον να κυκλοφορήσει προς το τέλος της δεκαετίας. Η κυκλοφορία του πρώτου της  ηλεκτρικού είχε αρχικά προγραμματιστεί για το 2026, αλλά αναβλήθηκε λόγω χαμηλής ζήτησης από τους καταναλωτές.

Η Aston Martin, με έδρα το Gaydon του Ηνωμένου Βασιλείου, έχει στραφεί στην ανανέωση των υφιστάμενων μοντέλων, όπως η Vantage και το SUV DBX707, με στόχο την αναζωογόνηση των πωλήσεών της. Η εταιρεία βασίζεται στη ζήτηση για τη Valhalla, οι παραδόσεις της οποίας θα ξεκινήσουν το δεύτερο εξάμηνο του 2025, για να επιτύχει θετικά προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη και θετικές ταμειακές ροές στο δεύτερο μισό του έτους.

Για το περασμένο οικονομικό έτος, η Aston Martin ανέφερε προσαρμοσμένες ζημίες προ φόρων ύψους 255,5 εκατομμυρίων λιρών, έναντι 171,8 εκατομμυρίων λιρών το προηγούμενο έτος και έναντι της εκτίμησης των 259 εκατομμυρίων λιρών σύμφωνα με την εσωτερική πρόβλεψη της εταιρείας.

Η στρατηγική της Aston Martin για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση φαίνεται να συναντά προκλήσεις, ωστόσο η εταιρεία παραμένει αισιόδοξη ότι τα νέα μοντέλα της θα ενισχύσουν τη θέση της στην αγορά πολυτελών αυτοκινήτων.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.