
Στον κόσμο των σπάνιων αυτοκινήτων, τα πρωτότυπα κατέχουν μια ξεχωριστή θέση. Πρόκειται για μονάδες εξέλιξης που δημιουργούνται αποκλειστικά για δοκιμές, πειραματισμό και τελειοποίηση μελλοντικών μοντέλων.
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η ιδιόμορφη Ferrari 458 Italia που βλέπουμε εδώ -ένα αυτοκίνητο το οποίο οι μηχανικοί του Maranello «παραμόρφωσαν» σκόπιμα, προκειμένου να φιλοξενήσει τον πανίσχυρο κινητήρα V12 της μελλοντικής LaFerrari, αντί του εργοστασιακού V8. 
Η συγκεκριμένη 458, γνωστή εσωτερικά ως Ferrari M6, ήταν ένα από τα πρώτα πρωτότυπα που κατασκευάστηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος εξέλιξης της LaFerrari. Η δημιουργία της χρονολογείται από τον Φεβρουάριο έως τον Απρίλιο του 2012, ενώ από τον Μάιο εκείνης της χρονιάς έως τον Μάιο του 2013 δοκιμάστηκε εντατικά στην πίστα του Fiorano.
Εκεί, οι μηχανικοί της Ferrari τη χρησιμοποίησαν για τη συλλογή κρίσιμων δεδομένων σχετικά με το σύστημα πέδησης, αλλά και για τη ρύθμιση των αναρτήσεων, των αξόνων και της διεύθυνσης που θα εξόπλιζαν την τελική LaFerrari. Αν και εξωτερικά δείχνει ανορθόδοξη, η M6 αποτελεί ανεκτίμητο κομμάτι της ιστορίας της Ferrari -ένα πραγματικό εργαστήριο σε τροχούς. Τον Ιούλιο του 2016, η εταιρεία την πούλησε σε συλλέκτη με πάθος για τα πρωτότυπα μοντέλα. Και σήμερα, η ευκαιρία να την αποκτήσει κάποιος επανέρχεται: Η Ferrari M6 βγαίνει ξανά σε διαδικτυακή δημοπρασία από τον οίκο RM Sotheby’s, με τις προσφορές να παραμένουν ανοιχτές έως τις 23 Οκτωβρίου. Η τιμή εκκίνησης; Κάπου ανάμεσα στις 900.000 και 1.100.000 ευρώ. Για τους λάτρεις της αυτοκινητικής ιστορίας, πρόκειται όχι απλώς για μια σπάνια Ferrari, αλλά για ένα κομμάτι της εξέλιξης της LaFerrari -κι αυτό από μόνο του αρκεί για να δικαιολογήσει την «παράλογη» τιμή της.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.