Στο εσωτερικό, η Dacia έχει προχωρήσει σε μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές, με στόχο να αναβαθμίσει την ατμόσφαιρα και την εργονομία. Το τιμόνι είναι νέο, όπως και τα υφάσματα στα καθίσματα, στο ταμπλό και στα πάνελ των θυρών, εκσυγχρονίζοντας την καμπίνα.
Παράλληλα, έχουν προστεθεί δύο σημεία στήριξης YouClip – ένα στο ταμπλό και ένα πίσω από την κεντρική κονσόλα– στοιχείο που ενισχύει τον εργονομικό χαρακτήρα του μοντέλου. Κάτι ανάλογο έχουμε δει στα νέα Duster και Bigster. 
Αναβαθμισμένο είναι και το τεχνολογικό υπόβαθρο. Η κεντρική οθόνη αφής 10,1 ιντσών και υποστηρίζει όλες τις σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητα και πλοήγηση σε πραγματικό χρόνο. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7 ιντσών έρχεται με ανανεωμένα γραφικά, ενώ στις εκδόσεις Extreme και Journey υπάρχει πλέον και βάση για ασύρματη φόρτιση.
Κάτω από το καπό, το Dacia Logan αποκτά ισχυρότερους και πιο αποδοτικούς κινητήρες. Ο βασικός ατμοσφαιρικός 1.0 SCe αποδίδει 65 ίππους, ενώ ο τρικύλινδρος 1.0 TCe turbo φτάνει πλέον τους 100 ίππους (από 90) και συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Την παράσταση όμως κλέβει ο κινητήρας 1.2 Eco-G, διπλού καυσίμου (βενζίνη και υγραέριο), ο οποίος πλέον αποδίδει 120 ίππους – είκοσι περισσότερους σε σχέση με πριν – και μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο κιβώτιο είτε με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (DW23).
Με τη χωρητικότητα της δεξαμενής LPG να έχει αυξηθεί στα 49,6 λίτρα, η συνολική αυτονομία του μοντέλου φτάνει πλέον τα 1.590 χιλιόμετρα, ένα νούμερο που εντυπωσιάζει και προσδίδει στο Logan έναν ξεκάθαρο χαρακτήρα οικονομικής και πρακτικής επιλογής για όσους διανύουν μεγάλες αποστάσεις. 
Για να συμμορφωθεί με τον νέο κανονισμό GSR2 που ισχύει στην Ευρώπη, το Logan εξοπλίζεται με μια σειρά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, όπως παρακολούθηση προσοχής οδηγού, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση αυτοκινήτων, πεζών, ποδηλατών και μοτοσικλετιστών, καθώς και επιπλέον εξοπλισμό όπως αυτόματα φώτα, κάμερα οπισθοπορείας και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες στις πλουσιότερες εκδόσεις.
Παρά τον περιορισμένο γεωγραφικό κύκλο διάθεσης (στην Ευρώπη για παράδειγμα διατίθεται σε συγκεκριμένες αγορές), το Logan εξακολουθεί να παίζει καθοριστικό ρόλο για τη Dacia σε αγορές όπου η αξία, η αξιοπιστία και η οικονομία έχουν μεγαλύτερη σημασία από την πολυτέλεια.
Με ανανεωμένη εμφάνιση, περισσότερη τεχνολογία, πλουσιότερο εξοπλισμό και βελτιωμένες επιδόσεις, το Logan συνεχίζει να υπηρετεί πιστά τη φιλοσοφία της Dacia: ένα αυτοκίνητο προσιτό, λειτουργικό και ειλικρινές σε όσα υπόσχεται. Για άλλη μια φορά, η Dacia δείχνει ότι μπορεί να προσφέρει περισσότερα με λιγότερα…
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.