
Η κορεατική φίρμα φρεσκάρει το Kia Stonic προκειμένου να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική του πορεία στην πιο ανταγωνιστική κατηγορία της αγοράς.
Το Stonic είχε δεχτεί ένα ήπιο φρεσκάρισμα το 2020 όμως σήμερα οι επιτελείς της εταιρείας αποφάσισαν να προχωρήσουν σε ένα πιο εκτεταμένο facelift με σημαντικές αλλαγές εντός κι εκτός.
Σχεδιαστικά, το ανανεωμένο Kia Stonic ακολουθεί τη φιλοσοφία «Opposites United» που όπως τονίζουν οι άνθρωποι της φίρμας προσδίδει στο αυτοκίνητο «ένα πιο μοντέρνο και δυναμικό χαρακτήρα».

Το εμπρός μέρος έχει επανασχεδιαστεί πλήρως, υιοθετώντας τη νέα φωτεινή υπογραφή «Star Map» που έχουμε δει και να νέα EV3, EV4 και EV5. Κάτι που συνεπάγεται πιο λεπτά, κομψά και αιχμηρά φώτα τεχνολογίας LED. Ανάλογες αλλαγές υπάρχουν και πίσω, όπου κυριαρχούν τα νέα φώτα και ο αναθεωρημένος προφυλακτήρας. Νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες (16 και 17 ιντσών), την ώρα που η έκδοση GT-Line έρχεται με ακόμα πλουσιότερο εξοπλισμό και σχεδιαστικές λεπτομέρειες που αναδεικνύουν τον σπορτίβ της προσανατολισμό. Από άποψη διαστάσεων, το Stonic έχει μεγαλώσει κατά 6,5 πόντους, διατηρώντας όμως της κόμπακτ διαστάσεις του. Για του λόγου το ασφαλές, το μήκος του φτάνει τα 4,16 m, το πλάτος τα 1,76 m, το ύψος τα 1,52 m και το μεταξόνιο τα 2,58 m. Στο εσωτερικό, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες η Kia έχει προχωρήσει σε μια πλήρη τεχνολογική αναβάθμιση. Στο επίκεντρο αυτής βρίσκονται οι δύο νέες οθόνες 12,3”. Στις πλουσιότερες εκδόσεις μάλιστα, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του και το επανασχεδιασμένο τιμόνι της μάρκας. Πέρα από ψηφιακά αναβαθμισμένο, το ανανεωμένο Kia Stonic έρχεται με μια επικαιροποιημένη σουίτα ADAS που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει έξυπνο cruise control, ανίχνευση τυφλού σημείου, αποφυγή εμπρόσθιας σύγκρουσης και υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα. Αναφορικά με τους κινητήρες δεν υπάρχουν αλλαγές, κάτι που σημαίνει πως το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να διατίθεται ως θερμικό και ήπια υβριδικό. Ο υπερτροφοδοτούμενος 3κύλινδρος συνεχίζει να δίνει κανονικά το παρών, αποδίδοντας 100 και 115 PS. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς είτε μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων είτε μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων. Πολύ σύντομα θα μάθουμε τις ημερομηνίες διάθεσης του ανανεωμένου Kia Stonic στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου. 

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.