ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Αυτό είναι το λάθος που κάνεις και το αυτοκίνητό σου «καίει» περισσότερη βενζίνη

Όταν η πίεση του αέρα ενός ελαστικού δεν είναι η ενδεδειγμένη τότε η επιφάνεια επαφής του με το οδόστρωμα μεγαλώνει

Αυτό είναι το λάθος που κάνεις και το αυτοκίνητό σου «καίει» περισσότερη βενζίνη

Μήπως έχεις παρατηρήσει το τελευταίο διάστημα ότι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σου αδειάζει πιο γρήγορα απ’ ότι περίμενες;

Αν ναι, τότε θα πρέπει να εξετάσεις τα ελαστικά του αυτοκίνητου.

Διότι αν δεν έχουν τις σωστές πιέσεις, τότε υπάρχει ενδεχόμενο να σου «καίει» περισσότερη βενζίνη.

Μια διαφορά 10 βαθμών Κελσίου στη θερμοκρασία είναι αρκετή για να μειωθεί η πίεση στα ελαστικά κατά δύο psi και να τα «θέσει» έξω από τις συστάσεις του κατασκευαστή αναφορικά με το εκάστοτε μοντέλο.

Σε διάστημα περισσότερων ημερών οι απώλειες είναι ακόμη μεγαλύτερες λόγω και των ανωμαλιών του δρόμου αλλά και της ηλικίας του ελαστικού που χάνει σταδιακά την δυνατότητα να κρατά στο ακέραιο τον αέρα που έχει μέσα του.

Σύμφωνα και με τελευταία έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Continental στη Μ.Βρετανία, το 83% των ερωτηθέντων οδηγών παραδέχθηκαν ότι δεν έχουν ελέγξει την πίεση των ελαστικών τους τον τελευταίο μήνα.

Παράλληλα, σχεδόν το 30% των ερωτηθέντων ανέφεραν σε σχετική ερώτηση ότι δεν έχουν ελέγξει τα ελαστικά για το ακόμη μεγαλύτερο χρονικό διάστημα των 90 ημερών ή και ακόμη περισσότερο.

Τα παραπάνω δεδομένα της έρευνας δείχνουν ότι εκατοντάδες χιλιάδες οδηγοί ακόμη και στην Ελλάδα μπορεί να έχουν χάσει σε αυτό το διάστημα ακόμη και το 30% της πίεσης στα ελαστικά του αυτοκινήτου τους χωρίς να έχουν μπει στον κόπο να τα τσεκάρουν.

Όταν η πίεση του αέρα ενός ελαστικού δεν είναι η ενδεδειγμένη, στη συγκεκριμένη περίπτωση χαμηλότερη από το ιδανικό, τότε η επιφάνεια επαφής του με το οδόστρωμα μεγαλώνει.

Αυτό έχει σαν συνέπεια την αύξηση της τριβής με την άσφαλτο, κάτι που με τη σειρά του αυξάνει τις απαιτήσεις σε ενέργεια, δηλαδή σε καύσιμο, ώστε το όχημα να ξεκινήσει από στάση αλλά και να διατηρήσει μια ορισμένη ταχύτητα.

Μια απώλεια 4,3 psi αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου περίπου κατά 1,5% που σημαίνει ότι περίπου ενάμιση με δύο ευρώ σε κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ κάνουν φτερά από το πορτοφόλι του οδηγό, ανάλογα και με τον τύπο του αυτοκινήτου και το βάρος του.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Στο παραπάνω καλό είναι να υπολογιστεί και το κόστος από την πρόωρη φθορά και αντικατάσταση που θα χρειαστούν τα ελαστικά, τα οποία λειτουργούν με χαμηλότερες πιέσεις από το ιδανικό, όταν μια πραγματικά απλή κίνηση που χρειάζεται ελάχιστο χρόνο κάθε φορά θα μπορούσε να μας έχει γλιτώσει χρήματα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.