Μία μέρα πριν από το επίσημο λανσάρισμά του, το νέο Renault Twingo μάς αποκαλύπτεται
Newsroom | email: info@pronews.gr
Η τέταρτη γενιά του Renault Twingo θα παρουσιαστεί επίσημα στις 6 Νοεμβρίου, αλλά φαίνεται πως στη Billancourt δεν κρατιούνται. Ιδού λοιπόν το αστικό μοντέλο που επιστρέφει, με όπλο τη γοητεία και την ηλεκτρική του καρδιά.
Το νέο Twingo διατηρεί το γνώριμο σχήμα του με τα «μάτια βατράχου» και το στρογγυλεμένο πίσω μέρος που αντανακλούν το πνεύμα του πρωτότυπου του 1992, αυτή τη φορά σε ένα μεγαλύτερο, 5θυρο αμάξωμα.
Στο εσωτερικό, η καμπίνα διατηρεί μεγάλο μέρος της προσωπικότητας του πρωτότυπου επίδειξης. Ωστόσο, τα σκληρά πλαστικά αντικαθιστούν τις πολυτελείς επιφάνειες και τα καθίσματα φορούν πλέον παραδοσιακή υφασμάτινη ταπετσαρία.
Το ταμπλό φιλοξενεί μια αιωρούμενη οθόνη infotainment -πάνω από ένα μικρότερο όργανο μέτρησης- που μοιάζει να προέρχεται από μοντέλα της Dacia. Ευτυχώς, η Renault έχει διατηρήσει τα φυσικά χειριστήρια κλιματισμού τόσο στην κεντρική κονσόλα όσο και στο τιμόνι.
Ένα κίτρινο ένθετο στο ταμπλό χρωματίζει το εσωτερικό, σε συνδυασμό με ένα ιδιόμορφο κόκκινο κομμάτι ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα. Αύριο θα μάθουμε ακριβώς σε τι αποσκοπεί.
Σε αντίθεση με τους προκατόχους του, το νέο Twingo θα διατίθεται αποκλειστικά ως 100% ηλεκτρικό. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα AmpR Small του ομίλου, γνωστή παλαιότερα ως CMF-BEV, την οποία μοιράζονται τα μεγαλύτερα R5, R4 και Nissan Micra.
Η γαλλική εταιρεία δεν έχει ακόμη δημοσιεύσει τις λεπτομερείς προδιαγραφές, αλλά το αυτοκίνητο πόλης αναμένεται να είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία LFP.
Στην κατηγορία Α της Ευρώπης, το Twingo θα αντιμετωπίσει ανταγωνισμό από μικρά ηλεκτρικά μοντέλα όπως τα Dacia Spring και Leapmotor T03, καθώς και το επερχόμενο VW ID. Every1 και ένα νέο μοντέλο της Nissan. Θα βρει στο διάβα του και τα οικονομικότερα από τα μοντέλα της κατηγορίας Β, όπως τα FIAT Grande Panda και Citroën ë-C3.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.