H γαλλική φίρμα παρουσίασε σήμερα τη δεύτερη γενιά του Citroën C5 Aircross, εξοπλίζοντάς το με τεχνολογίες από το πάνω ράφι του Ομίλου Stellantis.
Εμφανισιακά, το γαλλικό SUV ακολουθεί τους πρόσφατους σχεδιαστικούς κώδικες της φίρμας και δεν διαφοροποιείται σημαντικά από το πρωτότυπο που αποκαλύφθηκε τον περασμένο Οκτώβριο στο Σαλόνι του Παρισιού.
Η μάσκα θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το νέο C3 Aircross, με τα λεπτά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED να ενώνονται μέσω μιας μαύρης φάσας. Διαφορετική είναι και η εικόνα του πίσω μέρους, με τα λεπτά φώτα και τον λογότυπο «Aircross» να ξεχωρίζουν. Νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες που μπορούν να φτάσουν έως και τις 20 ίντσες.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η ανάρτηση Advanced Comfort με τα υδραυλικά στοπ συνεχίζει να δίνει κανονικά το παρών αναδεικνύοντας τον οικογενειακό και ταξιδιάρικο προσανατολισμό του αυτοκινήτου.Συνολικά δε, οι έντονες ακμές και οι μεγάλες επιφάνειες χαρίζουν στο C5 Aircross ένα πιο μυώδες και επιβλητικό παρουσιαστικό. Απόρροια των μεγαλύτερων διαστάσεων. Σε σύγκριση με την πρώτη γενιά, το μήκος του νέο μοντέλου έχει αυξηθεί κατά 15 cm (4,65 m) και το μεταξόνιο κατά 6 cm (2,78 m).
Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Citroën, οι αυξημένες διαστάσεις (ιδίως στο μεταξόνιο) ευνοούν τους χώρους, με τους επιβάτες να έχουν ακόμα περισσότερο αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Ήδη άλλωστε, το C5 Aircross έχει καθιερωθεί ως ένα από τα πιο ευρύχωρα SUV της αγοράς. Σημείο αναφοράς τα εργονομικά καθίσματα Advanced Comfort που συναντούμε αποκλειστικά και μόνο στα μοντέλα της γαλλικής εταιρείας.

Ως προς το χώρο αποσκευών, τα 651 lt που χωρά το νέο Citroën C5 Aircross το τοποθετούν στο άνω άκρο της κατηγορίας. Αν μάλιστα αναδιπλωθεί και η πίσω σειρά σχηματίζεται ένας τεράστιος χώρος που μπορεί να φτάσει έως και τα 1.668 lt.Στις ηλεκτρικές εκδόσεις υπάρχουν 75 επιπλέον λίτρα κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγάζ για την αποθήκευση των καλωδίων φόρτισης.
Πλούσιο είναι και το ψηφιακό υπόβαθρο, με την κάθετα τοποθετημένη κεντρική οθόνη αφής στις 15” να ξεχωρίζει. Πέραν αυτής, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10” καθώς επίσης και head up-display.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.