
Ποια είναι η σχέση ανάμεσα στo Škoda Octavia και την πρώτη Aston Martin DBS, που κυκλοφόρησε από το 1967 έως το 1972;
Καμία, πέρα από το όνομα που αποφάσισαν να της δώσουν οι Ringbrothers, οι οποίοι παρουσίασαν επίσημα το νέο τους δημιούργημα στη διάρκεια της μεγάλης εβδομάδας του Pebble Beach στην California.
To «Octavia» αυτό είναι στην πραγματικότητα μια Aston Martin DBS του 1971, η οποία πέρασε 12.000 ώρες στα εργαστήρια των Ringbrothers και των συνεργατών τους.

Το πλαίσιό της έχει ανακατασκευαστεί πλήρως, τα μετατρόχια είναι σημαντικά φαρδύτερα, ενώ το αμάξωμα πλέον είναι από ανθρακονήματα. Οι επεμβάσεις ακολουθούν τις πιο σύγχρονες τεχνικές και το εσωτερικό έχει ανασχεδιαστεί εκ βάθρων, με κορυφαία ποιότητα φινιρίσματος.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας Coyote V8 5,0 λίτρων της Ford, εξοπλισμένος με έναν τεράστιο κομπρέσορα Harrop 2,65 λίτρων. Η ισχύς φτάνει τους 816 ίππους, οι οποίοι περνούν στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου χειροκίνητου Tremec.
Με τέτοια δύναμη, πλησιάζει σε ισχύ τη σημερινή Aston Martin Vanquish (835 ίπποι), πιθανότατα όμως με μικρότερο μάζα -αν και το βάρος του αυτοκινήτου δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα.

Οι Ringbrothers δεν έχουν αποκαλύψει πόσα κομμάτια θα κατασκευαστούν ούτε φυσικά την τιμή. Είναι σχεδόν βέβαιο πάντως, ότι θα ξεπερνά εκείνη μιας ολοκαίνουργιας Aston Martin, με δεδομένο τον όγκο δουλειάς και το επίπεδο κατασκευής.
Το πρότζεκτ αυτό ακολουθεί τη μόδα των «restomod» υπέρ-κατασκευών, όπως η πρόσφατη TWR Supercat, που απευθύνονται σε συλλέκτες με πολύ γεμάτο πορτοφόλι και διάθεση να ξεφύγουν από τα σημερινά στάνταρ.
Αναμφίβολα, το συγκεκριμένο Octavia έχει «φοβερή μούρη».
Δείτε το video στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.