Στην υπόθεση «κατάσχεση ρωσικών κεφαλαίων στην Ευρώπη» να δούμε στο τέλος «ποιος θα φάει το ξύλο»...

BMW 2002te: Φόρεσε μοτέρ Tesla και μπαταρίες i3

Μια BMW 2002 του 1972 μετατράπηκε σε ηλεκτρική από την Bavarian Econs Tech και τώρα μπορεί να γίνει δική σου

BMW 2002te: Φόρεσε μοτέρ Tesla και μπαταρίες i3

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν τον τρόπο τους να κάνουν την καθημερινή οδήγηση πιο ξεκούραστη: Είναι αθόρυβα, ομαλά και με μηδενικούς τοπικούς ρύπους. Υπάρχει όμως κι ένας ακόμη λόγος που οι λάτρεις των κλασικών ενδιαφέρονται για την ηλεκτροκίνηση: Τους προσφέρει μια εναλλακτική λύση στα γερασμένα μηχανικά μέρη των αντίκων τους. Κάπως έτσι, μια BMW 2002 του 1972 έχει πλέον εναγκαλιστεί την… μπαλαντέζα.

Μετονομάστηκε σε 2002te και δημοπρατείται στο Bring a Trailer. Το γερμανικό κουπέ, στο χαρακτηριστικό χρώμα Golf Yellow, απέκτησε νέα πνοή χάρη στην Bavarian Econs Tech, μια εξειδικευμένη εταιρεία με έδρα το Μόναχο.

Ο ηλεκτροκινητήρας προέρχεται από Tesla Model S, αποδίδει 180 ίππους και 170 Nm, όλα ελεγχόμενα από ηλεκτρικό σύστημα 400V. Σύμφωνα με τον πωλητή, το αυτοκίνητο διανύει έως 200 km με μία φόρτιση και φτάνει τα 100 km/h σε μόλις 6,2″. Αναφέρεται επίσης ότι ζυγίζει μόλις 1.088 kg.

Υπάρχει ωστόσο και ένα τίμημα: Εκτός από την απουσία κινητήρα και όλων των σχετικών θορύβων και κραδασμών, το αυτοκίνητο δεν διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων, οπότε ο επόμενος ιδιοκτήτης δεν θα απολαύσει τον… χειροκίνητο ενθουσιασμό των αλλαγών.

Μην νομίζεις πάντως ότι τα εργοστασιακά μηχανικά μέρη ήταν σε κακή κατάσταση. Η Bavarian Econs Tech ισχυρίζεται ότι το αυτοκίνητο είχε διανύσει μόλις 31.000 km και δεν είχε ίχνος σκουριάς, όταν έφτασε στο συνεργείο. Το εντυπωσιακό είναι πως το εξωτερικό χρώμα παραμένει εργοστασιακό -όπως και το μεγαλύτερο μέρος της καμπίνας.

Υπάρχουν, όμως, και μερικές προσεγμένες αναβαθμίσεις: Σετ μπάκετ καθισμάτων, ανανεωμένες μοκέτες και αναβαθμισμένο σύστημα κλιματισμού. Στον εκσυγχρονισμό συμβάλλει επίσης το Bluetooth, το ηχοσύστημα με οκτώ ηχεία Helix και subwoofer.

Την εμφάνιση ολοκληρώνουν οι ζάντες Alpina 13 ιντσών με ελαστικά Michelin XDX-B. Ενώ οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις KW Racing V3 Classic και τα σινεμπλόκ πολυουρεθάνης της Powerflex υπόσχονται αναβαθμισμένα οδικά χαρακτηριστικά.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.